• Er gister in de ochtent op het TH-cencert een meisje is neergestoken omdat ze met een jongen zoende die heeel erg op Tom leek?
    Dat hoorde ik namelijk van een meisje die achter mij in de rij stond zeggen enzo....

    Er gister in de ochtent op het TH-cencert een meisje is neergestoken omdat ze met een jongen zoende die heeel erg op Tom leek?
    Dat hoorde ik namelijk van een meisje die achter mij in de rij stond zeggen enzo....

    cencert is concert XD

    omg er was wel iemand neergestoken met een schaar ofzo maar dat was tog gedaan door een TH-hater?


    take me away

    omg er was wel iemand neergestoken met een schaar ofzo maar dat was tog gedaan door een TH-hater?

    Ooh?

    :O wel erg zeg, als dat is gebeurd.


    You'd took my breath but I'll survive.

    :O wel erg zeg, als dat is gebeurd.

    Ja, als je dat doet, ben je gewoon ziek.

    dat is heel zielig vind ik


    Take my hand tonight

    is dat egt gebeurt!
    dat het concert dan is doorgegaan:O
    wou ernstig (zielig)


    I am an idiot, I move.

    wo0w das fucking erg!! :S

    denk dat het gewoon bulshit is, anders zou het wel overal op internet staan (gelukkig maar ;))


    BAM!

    denk dat het gewoon bulshit is, anders zou het wel overal op internet staan (gelukkig maar ;))


    dat zou me inderdaad wel het meest logisch lijken..


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    omg!!

    Als dat echt gebeurt is woow :O

    Hoe ziek ben je dan niet in je hoofd!!

    Omdat je een jongen kust die wat op Tom lijkt -_-'

    Achterlijk mens dat dat deed!
    Sorry maar zoiets doe je gewoon niet,,

    'k Denk niet njah weetje ofwel was dat door een fan die d8 dat het Tom was enzoo en die krankzinnig verliefd was op Tom en echt kwaad was dat zei de tom look-a-like kuste ofwel een anti.
    Maar als je zoiets als fan doet ben je echt gestoord!

    Bedoel, wat zou die dan doen moest Tom echt een vriendin hebben of echt zoenen met een meisje...

    Xxx-Mii(H)

    Oh :O Das kei erg .. Als da echt is :S


    Tanya is de beste.

    Nopes.
    13 juni in Dortmund is er een fan neergestoken met een mes, omdat die iets ving. Verdere informatie is nog niet bekend aangezien die fan nog in het ziekenhuis ligt.
    Vandaar ook de controle bij Nijmegen. ;)
    De dader is onbekend, en het wordt een beetje n de doofpot gestopt.

    Nopes.
    13 juni in Dortmund is er een fan neergestoken met een mes, omdat die iets ving. Verdere informatie is nog niet bekend aangezien die fan nog in het ziekenhuis ligt.
    Vandaar ook de controle bij Nijmegen. ;)
    De dader is onbekend, en het wordt een beetje n de doofpot gestopt.



    ik hoorde hier en daar dat het om het vangen van Georgs plectrum ging..
    Maar ik hoorde het ook maar vaag..


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    Nah waarom het precies ging is niet duidelijk.
    Wel zeker is dat het dus gebeurt is, maar diegene leeft nog hoor. ^^
    Dat het waar is, heb ik vernomen uit bronnen en kun je ook opmaken uit het feit dat de controle zo streng was. Een simpel 1+1 sommetje.