• Liam, Harry, Zayn, Louis en Niall zijn alle vijf smoorverliefd op de vijf populairste meiden van de school. Totaal onbereikbaar dus. Waarschijnlijk weten de meiden niet eens van hun bestaan!. Misschien wel, maar dan alleen van naam. Daar balen de jongens erg van. Ze vinden dat het lang genoeg heeft geduurd en proberen actie te ondernemen en de meiden voor zich te winnen.

    Ik ben niet supergoed in verhalen uitleggen, maar is het een beetje duidelijk? Het is dus een beetje dat ze er voor willen zorgen dat de populairste meiden van de school hun leuk gaan vinden.


    Personages:

    Jongens:
    - Niall James Horan ll Nobody ll IrishNialler
    - Liam James Payne ll Sporter ll Depay
    - Harry Edward Styles ll DamnBieber
    - Louis Wiliam Tomlinson ll Sporter ll Pardoes
    - Zain *Zayn* Javadd Malik ll Creatieveling ll Abelard



    Meisjes: VOL
    - Grote liefde Louis ll Ruby Faye Fields ll Populair llBlueHaven
    - Grote liefde Harry ll Emily Scarlett Wood ll Populair ll MinnieMouseX
    - Grote liefde Zayn ll Morgane Harrolds ll Emo ll Cyborg
    - Grote liefde Niall ll Kelcy Whimz ll Cheerleader ll Lynn1D
    - Grote liefde Liam ll Diana Leoni Blanchard ll Populair llPezz



    Extra rollen (leraren, andere leerlingen, vrienden van de jongens etc):
    - Taylor Angel brown ll Beste vriendin van de jongens én de meisjes ll Populair ll DamnBieber
    - Tyler Sky Horan ll Broer Niall ll Sporter llDamnBieber
    -


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per post,maar probeer meer
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages p.p. maar doe dan wel variërend, bijvoorbeeld een jongen en een extra rol
    - 1D is niet beroemd
    - Als je iets buiten de RPG wilt zeggen, doe dit dan tussen haakjes ({[-}]})'
    - Naamsverandering doorgeven
    - Topics worden alleen geopend door MinnieMouseX
    - 16+ is toegestaan
    - Personages minimaal 16 jaar oud
    - Reserveringen laat ik 2 dagen staan


    Iedereen zit bij elkaar in de klas, hier staat het rooster:

    Maandag: Eerste uur Wiskunde, tweede Geschiedenis, pauze en daarna gym

    Dinsdag: Eerste uur Frans, tweede aardrijkskunde, pauze en daarna biologie

    Woensdag: Eerste uur vrij, tweede techniek en als laatste scheikunde

    Donderdag: Eerste uur wiskunde, tweede muziek, derde Engels

    Vrijdag: Eerste uur gym, tweede beeldende vorming, derde uur vrij


    Ik zal tussendoor mededelingen van het prikbord op school doen.

    Hoe we beginnen:
    Het is de eerste dag na de herfstvakantie. Iedereen wordt gewoon wakker en gaat naar school


    rolllentopic 1

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 15:09 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    {mijn topics}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Mijn topics]


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cyborg schreef:
    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    {ik zal er nog heel even bij zetten hoe we beginnen}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Mone Topique]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan [ waar is de school btw? london?]

    'Mahaaam laat me' roep ik terug. Chagrijnig draai ik me terug en leg het kussen op mijn hoofd neer zodat ik geen last van haar meer had. 'Kom op Bro, je gaat weer lekker naar school' hoor ik Greg plagerig zeggen, zonder te kijken smijt ik mijn kussen in zijn richting waardoor hij lacht. 'Ga lekker weg of zo' ik kijk hem even aan. 'Dat jij nou nog niet hoeft' zucht ik. Met een diepe zucht werk ik me overeind en werk Greg mijn kamer uit. Ik zet mijn radio aan waardoor Justin Bieber hard door mijn kamer zingt. Ik begin te grijnzen, als ik een goed rapport zou halen mocht ik naar het concert had ik weten af te spreken met mama en papa. Ik pak een chinno, polo en een rode vest te voorschijn en kleed me snel om. In de badkamer zet ik met gel mijn haren omhoog en geef mezelf een knipoog. Nog drie dagen, en dan dag dag beugel. Ik grijns weer en ren naar beneden. 'Dankje mam' roep ik bedankend naar mijn moeder die vier boterhammen als ontbijt gesmeerd had. Ik kijk op mijn horloge en snel werk ik alles naar binnen. Ik poets gauw mijn tanden en smeer acht boterhammen voor onderweg en de terugreis en flikker nog wat koekjes, snoepjes en drinken erbij. Met mijn overvolle tas, niet van de boeken die in mijn kluisje lagen maar van het eten, pak ik mijn fiets en begin snel te trappen terwijl ik nog een boterham naar binnen werk. Eenmaal op school pak ik de goede boeken uit mijn kluisje en begin te twifjelen. Wat ging ik eten het eerste uur? Chips, choco koekjes of starmix?

    [zijn ze bevriend?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {uhm... maakt mij niet uit}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    {ik heb even ook een rooster gemaakt}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Mijn topics


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Mijn Topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [mijnn topicss]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Morgane Harrolds ll Emo

    De wekker ging met luid gepiep af. Al mompelend en met gesloten ogen aftastend, zocht ik naar de snooze button. Na een tijdje vond ik hem en ik draaide me nog een keer om. Nadat enkele minuten verstreken waren, begon het kreng weer te piepen. Wederom drukte ik op de snooze button. Daarna werd ik het beu en besloot ik eens uit bed te gaan. Op de wekker stond een tijd die mij niet zo aanstond. Ik was weer eens laat. Snel deed ik mijn haar, mijn make-up en zocht ik de juiste kleding. Ook moest ik mijn tas nog inpakken en als klap op de vuurpijl ook nog ontbijten en eten in pakken. Snel deed ik dit alles en sjeesde met mijn scooter richting de school. Ik overtrad zo'n beetje elke regel, maar gelukkig was het rustig op de weg en was de politie in geen velden of wegen te bekennen. Ik zette mijn scooter op slot en liep langzaam richting school. Stil liep ik de klas in en ging op een plek ergens bij het raam zitten. Ik staarde naar buiten, naar de vogels die het nu leuker leken te hebben dan ik.


    26 - 02 - '16

    Zayn Javadd Malik

    Ik werd wakker door Safaa die zat te gillen dat ik naar school moest. Dat zorgde voor een goed humeur, dus werd ik grinnikend wakker. Blijkbaar had de vijfjarige het door en klom op mijn bed, om vervolgens op me af te duiken. 'Saf' kreunde ik. 'Het is Saf-aa' maakte ze me duidelijk. 'Safaa, dan' grinnikte ik. 'Van mama moest ik je wakker maken, en papa is werken' meldde ze. 'Waar is Waliyha?' vroeg ik dan maar. 'Uh..' Even leek Safaa het moeilijk te hebben maar al snel herpakte ze haar zin weer. 'Beneden!' kirde ze vrolijk. 'Vrolijk kind' grijnsde ik. 'Beter dan een chagrijn' giechelde ze. Lachend maakte ik een gebaar dat ze van mijn bed af moest gaan, en Safaa klom onmiddellijk er vanaf om vervolgens gillend en lachend naar beneden te rennen. Gek kind ook. Met een zucht stapte ik uit bed, liep naar mijn kast en keek mijn kleren even door. De vakantie was jammer genoeg afgelopen, hoewel Safaa de enige was die nog een week vakantie had. Wat was ik jaloers op mijn zusje. Waliyha zat op een andere school dan Safaa, wist ik veel waarom. Uiteindelijk trok ik maar mijn Obey shirt aan, een lichtkleurige spijkerbroek en witte Allstars. Mompelend liep ik door naar de badkamer waar ik mijn zwarte haar in een perfecte kuif deed, en een rode snapback opzette. Snel liep ik naar beneden waar ik Tricia, Waliyha en Safaa aan tafel zag zitten ontbijten. 'Kom je erbij zitten?' vroeg Tricia. 'Ik moet snel weg, het spijt me' verontschuldigde ik. 'Yasser is wat later thuis, ik trouwens ook. Kan jij Waliyha van school halen?' Het ophalen en brengen was een gewoonte geworden. Niet dat ik er moeite mee had, dat nooit. Alles had ik voor mijn zusjes over. 'Natuurlijk. Hoe zit het dan met Safaa?' vroeg ik. 'Die gaat naar Vanessa en blijft daar logeren' legde mijn moeder uit. 'En we eten frietjes!' gilde Safaa blij. 'Dat heb je nu al tien keer gezegd' klaagde Waliyha. Safaa stak haar tong uit waarbij Waliyha precies hetzelfde naar haar jongere zusje deed. In wat voor familie was ik beland? Na mijn tas ingepakt te hebben trok ik mijn zwarte jas aan, pakte snel nog een appel voor onderweg en vertrok toen. Jammer dat ik moest lopen, maar het was gelukkig zo'n vijf minuten lopen. Toen ik op school aankwam, haastte ik me een beetje naar binnen. Eenmaal binnen trok ik mijn jas uit, propte die in mijn kluisje en liet de snapback maar zitten. Ik liep de goede klas binnen en ging op een plek achteraan zitten, waar ik zo'n beetje altijd zat.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Emily Scarlett Wood

    Wat is dat gepiep? Langzaam open ik mijn ogen en kijk waar het geluid vandaan komt. Ik zie dat het mijn wekker is. Oh ja, ik moet weer naar school. Leuk joh. Dus niet. Urgh, en dan meteen als eerste uur wiskunde. Dat noem ik pas een goed begin van de vakantie! Kan niet beter. Ik sta op en ga naar beneden, waar Leah al in de keuken staat. 'Waarom sta je zo vroeg op? Je hoeft toch niet naar school?' vraag ik haar verbaasd. 'Ooit gehoord van werken?' zegt ze. Ik zucht en pak wat cornflakes. Dan ben je dus eindelijk klaar met school, en dan moet je weer werken en nog meer leren voor de universiteit. Urgh.
    na de cornflakes ren ik weer naar boven om me om te kleding en mijn haar te doen. Als ik klaar ben, loop ik naar buiten naar mijn auto en stap in. Ik rijdt in een keer door naar school en stap weer uit. Ik kijk even om me heen en zucht. Helemaal niks verandert. Snel loop ik naar binnen om naar mijn kluisje te gaan en pak de boeken die ik nodig heb.

    {iemand voor Emily??}


    It just takes one negative comment to kill a dream