• Er gister in de ochtent op het TH-cencert een meisje is neergestoken omdat ze met een jongen zoende die heeel erg op Tom leek?
    Dat hoorde ik namelijk van een meisje die achter mij in de rij stond zeggen enzo....

    Nopes.
    13 juni in Dortmund is er een fan neergestoken met een mes, omdat die iets ving. Verdere informatie is nog niet bekend aangezien die fan nog in het ziekenhuis ligt.
    Vandaar ook de controle bij Nijmegen. ;)
    De dader is onbekend, en het wordt een beetje n de doofpot gestopt.

    CONTROLE:S?
    Mij controleerden ze niet hoarr. En Evi ook niet


    all I want for christmas is a girlfriend

    mij ook niet..


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    mij wel we werden gefoullieerd (door een man! dat is dus verboden in NL-.-)

    ik werd niet gefoullieerd, maar als ik iets bij me had dan had je het wel gezien met een skinny jeans en een strak topje aan, ze wilden alleen in mijn tas kijken meer niet..


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    Wij wel hoor, zelfs m'n sokken. ^^

    Misschien hebben ze dat naderhand niet gedaan maar ze waren echt erop aangesproken dat ze dat goed meosten doen. Slechte organisatie.

    Ziek, hoor Ö
    xX


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    omg ???


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    WOOOW
    er was wel zo'n look-a-like die echt suuuperveel op Tom leek, hij was echt cool:P
    mja, lijkt me sterk dat het is gebeurt, want op zo'n concert verspreid dat nieuws zich binnen vijf seconden en weet het hele veld het, dus het lijkt me vrij sterk dat het gebeurt is.
    en anders zijn die mensen gewoon ziek in hun hoofd:|

    Xx. Doo(K)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Nopes.
    13 juni in Dortmund is er een fan neergestoken met een mes, omdat die iets ving. Verdere informatie is nog niet bekend aangezien die fan nog in het ziekenhuis ligt.
    Vandaar ook de controle bij Nijmegen. ;)
    De dader is onbekend, en het wordt een beetje n de doofpot gestopt.

    Maar ik had gehoort dat een meisje in de ochtent op 14juni was neer gestoken. Dat van de 13e was trouwens toch omdat en plectrum ving ofzo?O__o

    Nee dat is gelul. ;)
    Ik was er heel 14 juni, van het begin. Het was alleen in Dortmund.

    Het verhaal ging in enorm veel verschillende versie's de ronde. :')

    ik hoorde een meisje was 14 juni neer gestoken met een schaar:O. maar wel heel kut enzo.
    ik werd niet gecontroleerd zelfs niet de tas met water en fototoestellen


    You'd took my breath but I'll survive.

    Nee dat is gelul. ;)
    Ik was er heel 14 juni, van het begin. Het was alleen in Dortmund.

    Het verhaal ging in enorm veel verschillende versie's de ronde. :')

    Ooh? XD

    Ik werd ook niet gecontroleerd. Er werd wel gevraagd of ik blikjes of flesjes had.. en ik had een flesje, maar had niet zo'n zin om die af te geven.
    Zouden die jongens dat zelf weten? Ik denk namelijk dat ze dan niets meer in het publiek gooien..?

    Neej dan ben je lekker bezig :S
    OMG, wat zijn er toch zieke mensen op de wereld :(

    Waar gaat dit heen, al niet meer iemand mogen zoenen....

    En is dat echt gebeurd in Dortmund?!
    Ook al zo triest :S
    Dan ben je toch blij voor diegene die dat heeft, dan ga je die toch niet aanvallen :S
    OMG, ik ben echt heel erg verbaasd en teleurgesteld dat er zulke mensen zijn.. :S


    Träume sind wirklich!!

    man jah over diene tom-look-a-like wel dan zal da denk k wel ne dikke copie geweest zijn jah, zone gast da tom probeert te zijn, gebeurt wel meer

    ma omg zoveel control jah, oke das nodig!

    k hoop da da 13 juli hier(in wechter -> werchter boutique) ni gebeurt! want een vriendin van mij is daar dan, ma jah t is t familie-festival dus t kan nog!!

    t blijt fucking gek!!


    everything you imagined, and more...