• hier komt mijn beschrijving van het concert.

    vrijdag ging ik met 3 vriendinnen genaamd :
    cindy,gaab en marlee met de trein naar Nijmegen.
    en je raad het al het ging allemaal fout.
    mijn moeder bracht mij en marlee naar de trein maar zo als het spreek word luid vrijdag de 13de is een ongeluks dag ( niet dat het een spreek woord is ). kwam het voor ons ook uit we moesten omrijden om bij de trein te komen dus net 3 minuten voordat de trein aan kwam hebben wij een kaartje gekocht, wij stonden net in de trein en de deuren gingen dicht.

    alles kwam toch nog goed xD
    nou wij gaan in de trein zitten en gaab gaat der nagels laken. niet veel later horen wij zijn jullie tokio hotel fans. zitter er aan de andere kant van de trein ook 4 tokio hotel fans.
    het gesprek ging als volgt tussen mij en nienke en van de meisjes

    nienke : heey gaan jullie ook naar nijmegen.
    samantha : jaa jullie ook
    nienke : ja
    samantha : mooi mag ik je bord is zien
    *laat bord zien*
    samantha : cool zullen we samen naar het goffertpark lopen ?
    nienke : jaa gezellig doen we xD

    nu ga je vast denken ben jij altijd zo raar ?
    jaa! ik maak snel vriendin
    maar goed wij hebben dus een half uur tegen elkaar lopen schreeuwen door de trein heel boeiend natuurlijk. want we konden niet naast elkaar zitten want er was geen plek. het laast kwartiertje wel.

    de aankomst :
    nou wij stapen met zijn 8en uit en aan iedereen vragen waar het goffertpark was
    nou uiteindelijk gevonden dropten we daarvoor onze spullen en we kregen een nummer ik had nummer 137.
    ik ga niet vertellen wat ik allemaal in die tussentijd heb gedaan maar ik kan wel vertellen ik heb veel nieuwe vrienden gemaakt xD.

    rond een uur of 9 s avonds mochten we voorbij de witte hekken omdat de dortmunders kwamen en die wilde onze plek in nemen.
    dus de nummers tot de 300 kregen een nummer xD

    zaterdag 14 juni :
    nou ik had die nacht dus niet geslapen want er liep de heletijd een kind te roepen.
    kind : mama mama ik lig hier op het randje.
    en toen riep een meisje dat daar lag : spring nicht.
    ik had me kapot gelachen.
    rond een uur of 2 gingen ik en gabo rond lopen en wat zagen wij fukking veeel fans niet normaal. allemaal die later als vrijdag kwamen ik was zoo fukking blij dat ik vrijdag ben gegaan.

    tijd voor het concert :
    de hekken gingen open en ik heb gerend voor me leven. ik stond vooraan bij tom. ik heb daar nog geklets met de mensen die naast mij stonden
    de voorprogmma's vond ik dus al helemaal niet boeind.

    het concert zelf :
    het was super egt super!!!!!!!!!!!.
    ik heb zulke mooie foto's als je op mijn hyves wilt kijken het is daar x-smnth. daar staat al een deel van mijn foto's!!
    er is zoveel gebeurt tom neukten zijn gitaar recht voor mijn neus ik heb hem een kushandje toeworpen en toen knipoogde ie. hoe weet ik dat het naar mij was ? ik heb 3 foto's van de neuk beweging ( zijn super mooi ) en de rest maakten daarnaa xD

    nou ik heb egt van het concert genoten ook bill keek heel vaak onze kant op.
    maar nu het mooie van alles.
    bij an deine seite was mijn camera leeg helaas pinda kaas. ik zwaaide toen de heletijd naar tom en bill. en toen de laaste zinnen wees ie naar mij en zei ich bin an deine zeite,zu langer bleiben, du bist nicht aleine ik heb hem egt zoveel kushandjes toegeworpen en paar tranen laten vallen en iedereen om mij heen mij troosten en toen lachten tom ook nog even naar me.

    het was het beste concert van allemaal
    ik moest dit even met jullie medelen.

    dikke kus
    samantha

    ahaha xD:P

    Wow Samantha ben jaloers wij stonden ergens in het 2e vak! Nouja ondanks dat was het super! Bill keek soms wel naar mij. Ik stond met zo melig kut vlaagetje van nederland maar ik Bill.<3 op het geschreven! :P


    I do not hook up.

    Gelukzak :(

    Ik stond ergens vanachter en heb Tom zijn gitaar niet eens zien ***en terwijl ik dat mega graag wou zien :'(


    Let the Night embrace you

    de eerste 150 mensen stonden ook egt vooraan die bezaten de eerste en tweede rij xD

    Ooh lijkt me echt zalig hoe je het beschrijft! :D x


    Tanya is de beste.

    Oow lijkt me geweldig de volgende keer ga ik er gwn slapen (als ik em ouders ooit zover krijg een 12 jarige dan waarschijnlijk 13 jaarige daar te laten slapen) Of ik koop gwn kaartjes voor het 1e vak dan dring ik me onder het concert naar voor dan let niemand op je. Teminste in het 2e vak niet.


    I do not hook up.

    twas egt helemaal sexy, geil, schattig, stoer, funny, leuk, aardig, twas egt ZZZZZZZZZZZOOOOOOOOO stoer:D:D:D:D:D:D(yeah)

    Woow!!

    Meid ik ben echt stikjaloers op je!

    Ik stond ergens aan de zijkant in het tweede vak, maar gelukkig stond ik daar nog wel aan de dranghekken...

    Ik mocht maar pas van zaterdag morgend komen en m'n moeder moest mee> 2 keer pech :P

    Noujah wij zijn übervlug 's morgens vertrokken om toch nog goede plaatsen te hebben, waar dus weinig van in huis kwam maar kom ik ben er geweest, heb Th gezien, Bill gezien>Belangrijkst en Bill heeft naar mij gewezen bij het zinnetje ;: Schau Dich Um Dann Siehst Du Mich [Sorry voor m'n slecht duits:P] Hij wees zo eerst naar mij en dan zo naar zichzelf van naar mij : Draai je om... Naar hem : Dan zie je me.
    Man ik stond toch ff in vuur en vlam xD

    Maar het was toch een super-avond jammer van de 2 kùt voorprogramma's :P
    En heb dus nog niet genoeg gehad want 13 juli ga ik weer naar hun :D

    Xxx-Mii(H)

    het was een super concert !!
    ik heb egt gejankt om wat bill deed en toen nog met tom ^^ moet je boven even lezen. iedereen knuffelde me die naast me stond

    Ik stond 2e vakxD Maar ik had wel een plek waar ik het geweldig kon zien! Ik heb ook nog zitten huilen xD

    Ik ben niet geweest maaar als ik dat verhaal van xxSmnth lees denk ik:O (flower) zo perfect...het lijkt wel een droomdag. Kan t nog mooier? :)


    It's heavy but you are not the only one

    het was zoo super !!!
    egt een droom die uit was gekomen.

    OMFG ik zou daar ook sooo graag naar toe sijn gegaan

    als bill bij an deiner seite ook zo bij mij had gedaan nou dan sliep ik nimmer meer :P


    She said: I gotta find out for myself

    tom neukten zijn gitaar recht voor mijn neus ik heb hem een kushandje toeworpen en toen knipoogde ie.

    en toen de laaste zinnen wees ie naar mij en zei ich bin an deine zeite,zu langer bleiben, du bist nicht aleine


    Omg! en flippte jij dan niet fzo x')

    ik zou zwaar freake x'D


    We'll never be as young as we are tonight