• Nouja ik was om 15 voor 8 wakker toen deed ik me make-up haar en kleren en pakte ik mijn spullen voor het concert. Om 15 voor 9 kwam mijn vriendin en uiteindelijk gingen we om 15 over 9 me andere vriendin halen en vertrokken we richting Nijmegen. Waar we rond half 11 waren. We konden bij Monique in de rij komen staan . :) Echt zo cuuwl. Het wachten was 5 uur ofzo maar het ging best snel voorbij. Op 1 moment gingen we het wilhelmus (nederlandse volkslied) zingen en nederland o nederland jij bent een kampioen wij houden van oranje om zijn daden en zijn doen. En we hebben ook TH liedjes gezongen. Toen de hekken open gingen iedereen als een gek erheen. Toen zaten we met geluk bij de 2e ploeg die naar binnen mocht. En stonden we uiteindelijk in het 2e vak ergens achter. De voorprogramma's waren niet zo geweldig maar ach, de pauze van 1 uur was zo stom! Toen begon TH eindelijk en we hebben genoten 1000 meere was zo mooi met al die bellen! Je zag dat Bill waterige oogjes had die heel erg glinsterde. Ook heb ik een filmpje van Leb die sekunde gemaakt. http://nl.youtube.com/watch?v=aYoo9E1tTXw niet zo super maar je kan het best wel goed zien en horen zeker! Nouja Ik had een nederlands vlaggetje met ''Bill <3'' erop. En Bill keek soms wel naar me na de eerste 5 nummers heb ik me met Barbara naar voren gedrongen en stonden we vooraan in het 2e vak xD van zo 2 a 3 moter van de catwalk. Bill keek toen ook naar me. Heel mooi :) Het was jammer dat de show maar 70 min duurden inplaats van 100 maar het was top :D Uiteindelijk hebben we afschijd genomen van Monique en de rest en nog wat gekocht. Toen werden we weg gestuurd maar hebben wij nog snel afgesproken met Rwayda & Kirsten toen zijn we met z'n vijven terug gelopen en dat was heel gezellig! Kort om het was super!(H) Uiteindelijk waren we om 12 uur thuis en lagen we rond 2 uur te slapen.

    Dit was mijn zaterdag zo beetje ik zal vast veel leuke dingen zijn vergeten maar ach. Nogmaals de link van Leb die sekunde : http://nl.youtube.com/watch?v=aYoo9E1tTXw

    x.x


    I do not hook up.

    Het was zo mooi meer mensen?


    I do not hook up.

    muaha geweldig! Me was here to!

    Mijn beschrijving: Ik stond om 4 uur op, ging me aankleden enzow, om kwart voor 5 was Lydia er en Cerise sliepbij mij. Toengingen we naar de trein waar we kwart over 5 inzaten. Namen we ook nog een verkeerde trein waardoor we uiteindelijk om kwart voor 9 in de rij stonden. Ineens ging iedereen duwen rond een uur of 1, en werden er vet veel mensen naar binnengelaten. Net toen wij bijna bij de hekken waren deden ze ze dicht, en moesten we wachten tot 4 uur ofzo xD Uiteindelijk kwamen we wel in het eerste vak door onze renkwaliteiten ^^. We moestrn veel te lang wachtn en de voorprogramma's waren ook nie veel goeds. Eindelijk TH een half uur te laat xD Daarna bleven we nog even hangen tot we werden weggestuurd en toen naar huis ^^

    Jah en daardoor was de show mis wel 70 minuten inplaats van 100 !:( Wel flauw doe dan alsnog de hele show!


    I do not hook up.

    het was écht gewoon fantastisch.
    ik stond eerst harstikke achteraan in de rij, maar ik kroop voor zodat ik helemaal voor kwam te staan. ik ging zowat dood toen de eerste scherm los ging, iedereen trok, en duwde elkaar, niet normaal meer ik zat dus de hele dag al achter de scherm, en ik was bang dat het weer zou gebeuren. toen ik eindelijk uit de bende kwam was ik zowat aan het hyperfentileren ;S. MAAR IK KWAM TOCH IN VAK 1 en heb ALLES goed gezien!! gewoon geweldig!!!!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]