• Ik open hier een topic over anime, manga en het echte leven. Wat vindne jullie ervan dat er mensen in diverse landen wonen, en zich kleden naar Manga-stijl? Waaronder een aantal Visual Kei-bands (voor wie niet weet wat dat zijn, zoek deze namen op op YT: An Cafe, The Gazette, Alice Nine) En wat vindne jullie ervan? Ik vind het echt SUPERGANGSTER. Maar, daar gaat het niet om. Ik wil júllie meningen horen. Dom, leuk, apart? Zet er dan ook even bij wáárom je iets vind! (EN het zou natuurlijk leuk zijn om te horen dat je een bandje leuk vind!)

    Xxx - Iris


    Life is an art, not a science.

    Jhaaaa ik vind het meestal vet stoer! The Gazette is goed vind ik, en ze zien er gewoon uber uit! In Japan in dat meer een stijl dan hier.

    Ik vind het gewoon super x]
    Ik ga ook naar Abunai, ga waarschijnlijk cosplayen als Konan (Naruto) of Misa (Death Note) ^^

    Ik vind het gewoon super x]
    Ik ga ook naar Abunai, ga waarschijnlijk cosplayen als Konan (Naruto) of Misa (Death Note) ^^


    I agree >w<
    En, ew ik wil ook naar Abunai =(

    haha Kheb er mn diepe respect voor xD

    OMFG I LOVE IT!
    EN,
    THE GAZETTE.
    OMG.
    DIE MENSJES VAN THE GAZETTE ZIJN ZOOO KNAP!
    EN,
    HARAJUKU IS ZOOO HIP! =D

    Wist je dat dat een wijk is in Japan waar jongeren in het weekend aan de stijl gaan doen? ^^
    Zoiets geloof ik. ;o


    xx.

    Ik vind het echt geweldig dat mensen er zo bij lopen:D Kej, soms kan het naar mijn idee net even iets te ergs zijn maar meestal vind ik het echt geweldig:D

    hihi, ik vind het echt zooo vet:P
    een paar van mijn "vrienden" (hanggroep dus xD) zijn ook zo :P echt vet leuk man:P daar haal je nog eens inspiratie uit ook voor je eigen stijl!
    en over the GazettE... RUKI IS ZOOOO GEIL EN IK GA HEM ONTVOEREN EN DAN HEEL DE TIJD OVER ZIJN LIEVE HAARTJES AAIEN(A)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    ik vind de stijl wel apart, sommige dingen zijn leuk:)

    ik vind het egt leuk!! (ben benieuwd hoe ze ook aan die kleding komen)
    An Cafe vind ik ook egt super!! :P

    Ik vindt het gaaf.
    The GazettE is gewoon fantastisch.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    ik vind het egt vet


    Sick and tired of needing your affaction

    fantastisch gewoon !!
    love it!
    wish I lived in japan!


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    ikken daar alleen An Cafe van,, en ik vond bou sooww sgattig... am dies nu weg=( ma kannon is ook wle sgattig:D die style vindik btw wel hip,, am tog als je eht opsoekt(shoukaro kei fzow) vind ik het overdreve van emo/scene versie
    [/mijn mening]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    ik ben grote fan van Girugamesh!
    Ik moet alleen de namen nog eens van buiten gaan leren xD

    Leuk, stoer, vet!!!
    Een vriendin van mij wil zich ook zo gaan kleden:P


    Thank you that it is the morning of another day..