• een ramp, zeg maar. x'D Met al die sneeuw..
    Eerst hadden we over 20 km 2 uur gereden O_o Iets waar we anders 25 minuten voor doen. Ik kwam ongeveer 2 uur te laat aan in school en moest me dus weer eens gaan melden. >< Daarvoor moet je een heel stuk door de sneeuw. Maar toen zeiden ze me dat ik me niet moest melden because of the snow. Dus moest ik weer helemaal terug want we hadden les in een ander gebouw --" En onderweg ben ik een paar keer veel keer uitgeleden. Gelukkig dat er daar niemand anders meer rond liep, het zag er denk ik best wel debiel uit (A)

    In de middagpauze dan, hadden Fré en Arne [/domme jongens ><] een sneeuwbal in mijn jas gestopt. Mann, dat was kouuuuud! En we hadden eens een lange pauze --"

    Ik kom net thuis en overal was de weg vrij en overal was er gestrooid. Behalve, behalve onze straat --" Ik woon echt in een godvergeten dorpje --"

    Hebben jullie vandaag nog wat meegemaakt door de sneeuw? Of lag er gewoon geen sneeuw? ö


    Listen to what we're not saying..

    Ik was ook te laat op school ><.
    En het was als gewoonlijk K U T x'D


    I found myself in Wonderland.

    20 km in 25 minuten? :O
    Met de auto, neem ik aan? xD

    Maar die sneeuw was echt bagger, want het was te weinig om sneeuwpoppen te bouwen :3


    I clicked my heels and wished for you.

    Mijn bus heeft bijna een buskotje, auto, lantaarnpaal, en een kind gemold. ><
    Ohja, ik was ook 2uur onderweg op een traject dat normaal 20min duurt.
    En de waterleidingen in mijn school waren gesprongen, er was dus geen verwarming. Mijn klas was 5°. =='
    Ik ben doodgevroren.

    Omg x'D jij hebt vandaag weer veel beleefd schat. Ik heb daar geen last van. Tis voor my 5 minuten lopen naar school x'D alleen, Ik moet wel over ene brug en soms is ie Behoorlijk glad door die sneeuw. En dan durf ik er bijna niet overheen x'] En dan lijkt het heel dom hoe ik er overheen loop ! x']

    xx HouvnJee schatz(flower)


    Sometimes it's best not to care.

    20 km in 25 minuten? :O
    Met de auto, neem ik aan? xD

    Maar die sneeuw was echt bagger, want het was te weinig om sneeuwpoppen te bouwen :3



    Ja, met de auto x'D Bij ons lag er wel genoeg daarvoor. En om sneeuwballen mee te maken. ><


    Listen to what we're not saying..

    bijo ns was er geen sneeuw. XD
    alleen gladheid.
    en anke gleed bijna uit.
    maar verder niet echt.


    AAP

    Nja, was niet veel aan.

    Was bijna te laat op school, maar dat merkte je neit omdat de bussen niet meer reden en keiveel man tevoet verder moest, dus was meer dan de helft te laat op school x'D Leerkrachten waren ook te laat enal x'D
    Paar keer uitgeschoven. x]
    En toen kon ik opeens niet meer naar huis, dus ben ik met een vriendin mee gemoeten x'D
    Maar voor de rest was het normaal =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Iemand gooide een sneeuwbal in myn gezicht en mijn make up wad uitgelopen --" !! Een vriendin van me heeft een sneeuwbal in haar mond gekregen ! xD . Eummm .. voor de rest niets eigenlijk

    Mijn bus heeft bijna een buskotje, auto, lantaarnpaal, en een kind gemold. ><
    Ohja, ik was ook 2uur onderweg op een traject dat normaal 20min duurt.
    En de waterleidingen in mijn school waren gesprongen, er was dus geen verwarming. Mijn klas was 5°. =='
    Ik ben doodgevroren.


    Oehww, dat is wel erg kut >< In onze klassen was het ook niet echt warm. Naja, wat wil je met een gebouw dat al 40 jaar staat!? --"
    Vorig jaar hebben we dat eens gehad, de 1e dag na devakantie --" Dus toen was helemaal niks opgewarmd. Maar bij ons was de stookolie was gewoon op x'D


    Listen to what we're not saying..

    Ik was bijna geflikkerd
    & bij ons is geen sneeuw ><

    IK WIL SNEEUW
    Sneeuw = sneeuwvrij =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    Oehww, dat is wel erg kut >< In onze klassen was het ook niet echt warm. Naja, wat wil je met een gebouw dat al 40 jaar staat!? --"
    Vorig jaar hebben we dat eens gehad, de 1e dag na devakantie --" Dus toen was helemaal niks opgewarmd. Maar bij ons was de stookolie was gewoon op x'D

    Mijn school is in een oude abdij. :Y)
    Like, die staat er al van in 1700. ><
    Morgen ga ik in skipak naar school, hoor. :'D

    (...)
    Mijn school is in een oude abdij. :Y)
    Like, die staat er al van in 1700. ><
    Morgen ga ik in skipak naar school, hoor. :'D


    Oww, dan is mijn school tegenover de jouwe nog maar heel jong x'D
    Ik heb een skipak : D Maar het is een rood >< Niet dat ik van plan ben dat aan te doen fzo x'D


    Listen to what we're not saying..

    ik had de trein gemist dankzij de bus en de sneeuw... en toen had een trein later ook nog vertraging..
    maar ik heb alleen het eerste uur gemist. het tweede viel uit en voor de rest had ik alleen wiskunde(en dans) omdat de rest ook allemaal uit viel vanwege de nieuwjaarsborrel van de leraren..
    ooh en ik ben een keer met de fietss gevallen.. met m'n kont midden in de sneeuw. een man had het gezien en die vroeg alleen of ik niets gebroken had.. ik heb de helft naar school gelopen...


    Je moet worden wie je bent.

    (...)

    Oww, dan is mijn school tegenover de jouwe nog maar heel jong x'D
    Ik heb een skipak : D Maar het is een rood >< Niet dat ik van plan ben dat aan te doen fzo x'D

    Ik heb best wel coole kleren voor het snowboarden. :Y)