• Hoi allemaal,

    Misschien zijn er wel meer mensen bezig net als ik, om een zomervakantie te boeken en ik ben enorm nieuwsgierig naar jullie plannen dus deel ze vooral ;)

    Ikzelf ga voor een week naar een huisje in de Eifel en met mijn moeder een paar dagen in Zeeland vertoeven. Verder staan er wat festivals op de planning en een reünie.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Persoonlijk ga ik elk jaar in de eerste week van augustus naar een festival (Castlefest) waar ik 4 a 5 dagen bij op de camping sta.

    Verder zijn de plannen om dit moment om samen met twee vrienden van 27 augustus tot 9 september wat rond te reizen door West-Europa (om het zo maar even te noemen). Hierbij doen we namelijk Nederland, Duitsland en Frankrijk aan en komen we door Luxemburg en België. 4 attractieparken en veel wandelen door natuurgebieden en steden staan dan op het programma. (:
    Eigenlijk zouden we dit jaar in september voor 15 dagen naar Orlando, Florida gaan, maar die bewaren we nu voor waarschijnlijk volgens jaar april.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Persoonlijk ga ik elk jaar in de eerste week van augustus naar een festival (Castlefest) waar ik 4 a 5 dagen bij op de camping sta.

    Verder zijn de plannen om dit moment om samen met twee vrienden van 27 augustus tot 9 september wat rond te reizen door West-Europa (om het zo maar even te noemen). Hierbij doen we namelijk Nederland, Duitsland en Frankrijk aan en komen we door Luxemburg en België. 4 attractieparken en veel wandelen door natuurgebieden en steden staan dan op het programma. (:
    Eigenlijk zouden we dit jaar in september voor 15 dagen naar Orlando, Florida gaan, maar die bewaren we nu voor waarschijnlijk volgens jaar april.

    Dat klinkt als onwijs leuke plannen!
    Als je houdt van natuur en in Limburg komt raadt ik je de Sint Pietersberg ENCI groeve enorm aan. 2 x geweest en ook doorheen gelopen en zo enorm mooi!

    En kleine tip wordt lid van de Natuurmonumenten. Zo kun je op heel veel natuurparken gratis parkeren en mooie routes. :)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn vriend zou hier komen voor 2 of 3 weken (hij is Amerikaans), maar helaas is het uitgegaan zo'n 5 weken geleden. Dus momenteel geen plannen (':

    [ bericht aangepast op 25 feb 2023 - 23:12 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    SCORPlO schreef:
    Mijn vriend zou hier komen voor 2 of 3 weken (hij is Amerikaans), maar helaas is het uitgegaan zo'n 5 weken geleden. Dus momenteel geen plannen (':


    Owh dat is balen, sterkte!


    Credendo Vides

    IrishNialler schreef:
    (...)Dat klinkt als onwijs leuke plannen!
    Als je houdt van natuur en in Limburg komt raadt ik je de Sint Pietersberg ENCI groeve enorm aan. 2 x geweest en ook doorheen gelopen en zo enorm mooi!

    En kleine tip wordt lid van de Natuurmonumenten. Zo kun je op heel veel natuurparken gratis parkeren en mooie routes. :)


    We gaan dan (als de reis doorgaat) voor grotere wandelingen naar de Teufelsschlucht (Duivelskloof, zeker een aanrader.) en het Zwarte Woud, qua steden dan sowieso Cochem, Rothenburg ob der Tauber (maybe Neurenberg) en Colmar. Attractieparken zijn Moviepark Germany, Phantasialand, Europa-park en Toverland.


    Credendo Vides

    Ikzelf ga niet in de zomer op vakantie, maar wel gaan mijn vriend en ik in mei 2 week naar Californië, dus onwijs veel zin in


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik ga buiten vakantieperioden om weg. Puur omdat ‘t goedkoper is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga normaal ook niet op vakantie in juli of augustus, wegens duurder en drukker. :’) En voor juni of september is er voorlopig ook nog niks gepland. Wel zou ik in het najaar graag naar Zuid-Afrika gaan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    DreamerN schreef:
    Persoonlijk ga ik elk jaar in de eerste week van augustus naar een festival (Castlefest) waar ik 4 a 5 dagen bij op de camping sta.

    Verder zijn de plannen om dit moment om samen met twee vrienden van 27 augustus tot 9 september wat rond te reizen door West-Europa (om het zo maar even te noemen). Hierbij doen we namelijk Nederland, Duitsland en Frankrijk aan en komen we door Luxemburg en België. 4 attractieparken en veel wandelen door natuurgebieden en steden staan dan op het programma. (:
    Eigenlijk zouden we dit jaar in september voor 15 dagen naar Orlando, Florida gaan, maar die bewaren we nu voor waarschijnlijk volgens jaar april.


    Oh ik ben vorig jaar naar Castlefest gegaan! Hoop er in de toekomst weer eens heen te gaan, maar het is ons iets te duur om het elk jaar te doen haha. Deze zomer houden we het op 4 dagen Durbuy. Normaal gingen we een langere trip naar Portugal doen om mijn diploma te vieren, maar mijn vriend begint binnenkort voor het eerst een eigen appartement te huren en dat ging financieel iets te nipt worden haha.

    Ik zou liever eigenlijk ook buiten de zomer reizen, maar mijn vriend is leerkracht, dus we zitten vast aan de vakanties, helaas.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2023 - 13:24 ]


    help

    Cirilla schreef:
    (...)

    Oh ik ben vorig jaar naar Castlefest gegaan! Hoop er in de toekomst weer eens heen te gaan, maar het is ons iets te duur om het elk jaar te doen haha. Deze zomer houden we het op 4 dagen Durbuy. Normaal gingen we een langere trip naar Portugal doen om mijn diploma te vieren, maar mijn vriend begint binnenkort voor het eerst een eigen appartement te huren en dat ging financieel iets te nipt worden haha.

    Ik zou liever eigenlijk ook buiten de zomer reizen, maar mijn vriend is leerkracht, dus we zitten vast aan de vakanties, helaas.


    Je kan natuurlijk ook altijd een dag naar Castlefest gaan (;


    Credendo Vides

    Gezien mijn vriend en ik eind dit jaar (uiterlijk 31 oktober) de sleutel krijgen van ons nieuwe huis, bewaren we onze vakantiedagen zodat we dan 3-4 weken kunnen nemen voor verhuizen en verven etc. Mogelijk nemen we de week na dutch comic con in juni vrij, maar verder helaas geen plannen. We wilden eigenlijk naar de F1 GP in Zandvoort of op vakantie naar Japan, maar we hebben helaas geen tickets gekregen voor de GP dit jaar en gezien je het beste in het voorjaar naar Japan kan gaan is dit naar 2024 opgeschoven.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    DreamerN schreef:
    (...)

    Je kan natuurlijk ook altijd een dag naar Castlefest gaan (;


    Yes but no, want dat is 3 uur rijden voor ons haha. Dan maken we er liever meerdere dagen van. Afgelopen zomer hebben we daar ook een dagje Leiden bij gedaan (:


    help

    Oeh, wat een leuke plannen allemaal hierboven!

    Ik ga wel altijd in juli/augustus weg, omdat ik leerkracht ben en dus niet buiten het hoogseizoen weg kan helaas. Kon dat wel, zou ik dat zeker doen, want veel goedkoper!.

    Wij gaan nu iig eerst eind juli een lang weekend naar Tommorowland, een traditie met de vriendengroep. En daarna willen we graag naar Vietnam & Cambodja, maar daar moeten we eerst nog vliegtickets voor regelen en die zijn zo duur atm. (huil)


    Tell me about it, stud.

    Ons plan is om de laatste 2 weken van september naar Schotland te gaan en daar een rondreisje te doen. We moeten alleen dringend wat beginnen plannen, haha.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.