• Is er in Amelo een gijzeling ofzo? Ja, ik volg het nieuws niet echt, maar zoiets hoorde ik op GSM enzo. x_x

    Hm ja ik hoorde het ook. Een wethouder ofzo.
    Ik care er niet zo om, Nederland is toch al diep verrot. Ik verbaas me nergens meer over.

    Het moet btw Almelo zijn voor de slimmerds hier XD

    @Bomba. En dan vooral de groote steden hier. Ik snap sommige mensen echt niet. Waarom zou je iemand gijzelen en bang maken? De wereld is gewoon ziek...

    Jah, in het stadshuis, ik woon dicht bij Almelo. Mijn ooms zus werkt er ook maar als het goed is zit ze nu op Curacao ofzo xD. K hoop dat zij niet gegeijzeld is omdat mijn oom op Vakantie is, dan kan hij terug komen, en ze hebben al een moeilijk jaar gehad:S


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    @ Elmo
    Hmhm ja. =] Dit land zuigt gewoon hard. Face it.

    Maarja care, dood gaan we toch wel. Neergestoken in A'dam of aangereden in Parijs. Ik word toch niet oud. ^^

    Ooh, oke...

    @ Elmo
    Hmhm ja. =] Dit land zuigt gewoon hard. Face it.

    Maarja care, dood gaan we toch wel. Neergestoken in A'dam of aangereden in Parijs. Ik word toch niet oud. ^^

    Ik wíl ook niet heel oud worden ofzo? Het lijkt me verschrikkelijk om zelf niet meer te kunnen lopen of douche... Of niet meer je eigen brood kunnen smeren enzo...

    @ Elmo
    Hmhm ja. =] Dit land zuigt gewoon hard. Face it.

    Maarja care, dood gaan we toch wel. Neergestoken in A'dam of aangereden in Parijs. Ik word toch niet oud. ^^

    Ik wíl ook niet heel oud worden ofzo? Het lijkt me verschrikkelijk om zelf niet meer te kunnen lopen of douche... Of niet meer je eigen brood kunnen smeren enzo...

    De mensen ook van tegenwoordig,


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Krijg ik wéér van die dubbele euhkdjksh berichten. x_x

    Krijg ik wéér van die dubbele euhkdjksh berichten. x_x

    De mensen ook van tegenwoordig,

    uhuh..

    me moeder was net het nieuws aan het kijken begint ze tegen mij van het is een schande. en begint ze dat verhaal te lullen. heb alleen mee gekregen dat het een schande was. want daarna zetten ik me mp3 harder. dus hoorde ik de rest niet meer ofzo. en toen haar lippen niet meer bewogen knikte ik enging weer naar boven. :P
    hihi
    maar NL gaat om de VS lijken
    damm it
    savety is over.
    damm it.
    the hell is coming


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    me moeder was net het nieuws aan het kijken begint ze tegen mij van het is een schande. en begint ze dat verhaal te lullen. heb alleen mee gekregen dat het een schande was. want daarna zetten ik me mp3 harder. dus hoorde ik de rest niet meer ofzo. en toen haar lippen niet meer bewogen knikte ik enging weer naar boven. :P
    hihi
    maar NL gaat om de VS lijken
    damm it
    savety is over.
    damm it.
    the hell is coming

    Uhuh,...
    Ik ben geen racist ofzo, maar criminaliteit word uit het buitenland me egenomen. Ookal kunnen de NL'ers er ook wat van.

    OMG
    wat is mijn engels tpch weer geweldig:s
    ik snap nu ook dat ik er een 5.4 voor sta.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    me moeder was net het nieuws aan het kijken begint ze tegen mij van het is een schande. en begint ze dat verhaal te lullen. heb alleen mee gekregen dat het een schande was. want daarna zetten ik me mp3 harder. dus hoorde ik de rest niet meer ofzo. en toen haar lippen niet meer bewogen knikte ik enging weer naar boven. :P
    hihi
    maar NL gaat om de VS lijken
    damm it
    savety is over.
    damm it.
    the hell is coming

    Uhuh,...
    Ik ben geen racist ofzo, maar criminaliteit word uit het buitenland me egenomen. Ookal kunnen de NL'ers er ook wat van.

    dat denk ik eigenlijk ook...
    maarja...



    je kan er niets tegen doen
    het is er
    zal niet verdwijnen
    zal altijd blijven
    zal je pijn doen
    zal je kwetsen


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.