• dat is toch iemand die in een dier kan veranderen ?

    dat seggen mijn broer en wat lui uit mijn klas xP

    maar ik weet niet of het klopt

    en als het niet klopt sit er nu een fout in mijn verhaal dus ik wil het seker weten xp

    is een mens dt in een dier kan trnasformeren een faunaat ?


    We can only learn to love by loving.

    Wát is dat? Ik ken dat gewoon niet x] Ik ken wél iets anders maar ben de naam kwijt x[

    Is dat niet van Harry Potter? :'D

    een Faunaat is Volgens harry potter in elk geval iemand die van Mens naar dier kan veranderen, maar ze bestaan al langer in de legendes enzo, ik zal eens wat op zoeken voor je:)

    x


    Look for the girl with the broken smile

    En dat vraag je aan mij?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wát is dat? Ik ken dat gewoon niet x] Ik ken wél iets anders maar ben de naam kwijt x[


    x_x een mensje die in een dier kan veranderen

    @Jolien
    dat dacht ik dus ook x_x maar hun seggen van niet en dat het echt so is fsue


    We can only learn to love by loving.

    En dat vraag je aan mij?


    Jaa xP

    @Lovekills

    Thanks (=


    We can only learn to love by loving.

    Als je harry potter gezien hebt, Daarin veranderen Anderling, Sirius en wormstaart in dieren, dat zijn inderdaad faunaten, ze kunnen maar in een dier veranderen, zonder dat ze daar een toverstok voor nodig hebben.


    Look for the girl with the broken smile

    uhm... weet niet..xD^^

    @LoveKills

    maar bestaan die ook seg maar buiten harry potter of heeft J,K rowling se bedacht ??


    We can only learn to love by loving.

    Hea, ik wil ook een fanaut zijn. O.O

    @Jolien

    whaha xP


    We can only learn to love by loving.

    Geen idee :')


    A. ikmisje.

    Volgens mij bestaat het langer dat JK Roling hoor.


    Your make-up is terrible

    Komt idd voor in Harry Potter. Sirius Zwarts wordt een grote wolfshond. Peter Pippeling een rat. James Potter een hert ofso. Rita Puplers in een tor 0.o En Professor Anderling kan in een kat veranderen :'D
    maar ik ging op Google kijken, en ik kreeg alleen maar links te maken met Harry Potter.. dus geen idee of Joanne ze heeft verzonnen :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dunnoa.