• Heui ^^
    Ik vroeg me gewoon af wie er nogmeer naar Paramore gaat morgen. En vanaf hoe laat enzo. ^^ Want like, dan weetik wat ik kan verwachten. =] Heb er zin in. ^^

    Ik niet (:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Reageer maar gewoon als je wel gaat. Want ik niet berichtjes zijn niet echt handig :'DD
    Niet persoonlijk bedoelt. ;)

    ooeh ik ga ook <3
    im really exited :]]
    ik heb gewoon school, maar ik ga kwart voor 5 met de trein mee.
    daar moet ik nog eten, dus ik sta vanaf ong. half zeven in de rij ofzo :']

    Oh ik ben vrij natuurlijk. ^^
    Ik ben er om 1 uur ofzo, kzie wel. ^^

    Maargoed zie je daar dan misschien. Ben nu een gedeelte van m'n haar weer aan het bleken, euh, nouja je herkent me waarschijnlijk toch niet.

    ooh das wel chill haha :'p
    jaa ik denk t ook niet :'p maar ach, wie weet :]

    xD
    Ik zou willen dat ik kon gaan. :(
    Al is dit ook een nutteloos berichtje. Ik had morgen wel een dag vrij, maar no way dat mijn ouders me de dag voor een pwweek laten gaan... -k*touders-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Jaa ik heb gelukkig volgende week pas toetsweek, anders had ik ook niet gemogen :'p
    want ik wilde eerst ook nog naar PATD 26 juni, maar dat is de enerlaatste toetsdag, dus de volgende dag had ik nog gewoon 2 toetsen, maar mocht niet van mn ouders ><
    Als ze nou gewoon een dag later waren gekomen! :'p

    Ik heb alles al achter me, alleen overmorgen een herkansing maarja, die verneuk ik toch wel. Ik wilde ook wel naar PATD, bullet voor my valentine enzo, maar niemand mocht mee :')

    Tsja, dan kan ik weer wel... Maar ik vind hun niet zo heeul denderend enzeu ='))


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    oeeeh t was echt geweldig hahah <333 :]]