• Wie van jullie geeft mij een spoedcursusje flirten?
    Ik kan namelijk helemaal NIET flirten.
    Ik wil het toch graag voor donderdag leren. Er is namelijk een best wel hele leuke jongen bij mijn judo vereniging gekomen, maar ik ben veel te verlegen om te flirten of zo. Toen hij langs me liep keek hij me gewoon aan en ik kon niet eens terug kijken(ik kan sowieso niet iemand aankijken als iemand me in de ogen kijkt en niet tegen me praat). Als mijn hoofd al niet rood was van het judoën dan daar wel van.

    Dus wie geeft me een cursus flirten voor dumies?

    Edit:
    Zo als belooft de details:

    Hij...was er niet. Wat heb ik daar nu aan, was ik er helemaal klaar voor was hij er niet. Zucht.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 14:53 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Probeer fysiek contact te maken :3


    Let it come and let it be

    Ik heb het vermoeden dat Jac hier straks een geniale reactie komt plaatsen.

    Nee, sorry. Ik ben ook niet zo'n succesvolle flirter. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    CountMeIn schreef:
    Probeer fysiek contact te maken :3

    Mm, dat moet niet moeilijk zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    1. Het draait allemaal om houding. Wees zelfverzekerd en neem risico's. Zorg dat je een positieve uitstraling hebt en toon enthousiasme. 2. Wees geen passief 'wacht-maar-af' meisje. Neem het initiatief en begin een conversatie. Een eenvoudig ‘hallo’ is goed genoeg als opening. Wees humoristisch, natuurlijk en blijf cool. Je kunt praten over de plek waar je op dat moment bent, de mensen, vraag naar interessegebieden en onderzoek of je een gezamenlijke interesse hebt om over te praten. 3. Gebruik zijn naam als je tegen hem praat. Een mens voelt zich daar goed bij en het voegt een persoonlijk aspect aan het gesprek toe. Gebruik ook zijn naam als je hem gedag zegt. 4. Heb plezier met jezelf. Wees speels, luchtig en spontaan. Een vrouw die plezier heeft met zichzelf is aantrekkelijk en charmant. 5. Als je vaak niet weet waarover je zou moeten praten, zorg dan dat je wat hulpstukken (afhankelijk van de gelegenheid) hebt. Je kunt ongewone sieraden dragen, een exotisch geurtje, een designer tas, een interessant boek of tijdschrift, honden of kinderen. 6. Ga dichterbij de persoon staan waarin je geïnteresseerd bent. Het zou een natuurlijke beweging moeten zijn als je praat op een zachte, geanimeerde toon. 7. Luister en wees oprecht geïnteresseerd in wat hij zegt. Iedereen vindt het heerlijk om gehoord te worden, en dit zal hem zeker naar je toe trekken. 8. Maak onderbroken oogcontact. Kijk hem een paar seconden intens in de ogen voordat je weer wegkijkt. Vermijd absoluut staren. 9. Aarzel niet hem te complimenteren. Het is de manier om het groene signaal te geven, maar je complimentjes moeten wel gemeend zijn. Als jij een compliment krijgt is het 't beste om simpel 'dank je' te zeggen, samen met een glimlach. 10. En vergeet niet dat je meest natuurlijke aantrekkingskracht een lach is. Een lach reflecteert welkomheid en warmte. Het zegt "ik ben geïnteresseerd in jou." Dit doet het 'm zeker!


    I love you Tim

    Glimlach naar hem (: ook al kan je hem niet aan kijken, kijk dan net langs hem heen ofzo (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Mm, dat moet niet moeilijk zijn.

    Vraag of 'ie wilt sparren, dat doet het altijd goed :9~


    Let it come and let it be

    Crystalflame schreef:
    Ik heb het vermoeden dat Jac hier straks een geniale reactie komt plaatsen.

    Nee, sorry. Ik ben ook niet zo'n succesvolle flirter. :'D

    Hahaha geweldig :'D

    Nou wat ik altijd doe is oogcontact maken en dan altijd wat langer blijven kijken dan je normaal doet. En dan wegkijken en daarna weer even kijken en dan erbij glimlachen (bloos) Óf je stapt er gewoon op af en praat met hem over judo. Hoelang hij al op judo zit en alles. (wbw)


    -

    PureObsessed schreef:
    1. Het draait allemaal om houding. Wees zelfverzekerd en neem risico's. Zorg dat je een positieve uitstraling hebt en toon enthousiasme. 2. Wees geen passief 'wacht-maar-af' meisje. Neem het initiatief en begin een conversatie. Een eenvoudig ‘hallo’ is goed genoeg als opening. Wees humoristisch, natuurlijk en blijf cool. Je kunt praten over de plek waar je op dat moment bent, de mensen, vraag naar interessegebieden en onderzoek of je een gezamenlijke interesse hebt om over te praten. 3. Gebruik zijn naam als je tegen hem praat. Een mens voelt zich daar goed bij en het voegt een persoonlijk aspect aan het gesprek toe. Gebruik ook zijn naam als je hem gedag zegt. 4. Heb plezier met jezelf. Wees speels, luchtig en spontaan. Een vrouw die plezier heeft met zichzelf is aantrekkelijk en charmant. 5. Als je vaak niet weet waarover je zou moeten praten, zorg dan dat je wat hulpstukken (afhankelijk van de gelegenheid) hebt. Je kunt ongewone sieraden dragen, een exotisch geurtje, een designer tas, een interessant boek of tijdschrift, honden of kinderen. 6. Ga dichterbij de persoon staan waarin je geïnteresseerd bent. Het zou een natuurlijke beweging moeten zijn als je praat op een zachte, geanimeerde toon. 7. Luister en wees oprecht geïnteresseerd in wat hij zegt. Iedereen vindt het heerlijk om gehoord te worden, en dit zal hem zeker naar je toe trekken. 8. Maak onderbroken oogcontact. Kijk hem een paar seconden intens in de ogen voordat je weer wegkijkt. Vermijd absoluut staren. 9. Aarzel niet hem te complimenteren. Het is de manier om het groene signaal te geven, maar je complimentjes moeten wel gemeend zijn. Als jij een compliment krijgt is het 't beste om simpel 'dank je' te zeggen, samen met een glimlach. 10. En vergeet niet dat je meest natuurlijke aantrekkingskracht een lach is. Een lach reflecteert welkomheid en warmte. Het zegt "ik ben geïnteresseerd in jou." Dit doet het 'm zeker!

    Wow, dat is veel dank je. Hoewel nummer 5 heel lastig word met judo. Die andere dingen zijn echt goed, nu alleen nog zelfvertrouwen kweken.

    @Fellatio
    Goeie tip, dank je.
    @CountMeIn
    Haha, dat moet hij zeker doen. Hij heeft zwart ik maar oranje.
    Mm, als ik verlies dan licht hij wel op me...(ok ik stop al)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Naar hem glimlachen en met je vinger in je haar krullen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dan probeer je hopeloos al je moves op hem uit en lach je lief naar hem zodra je op de grond ligt! :3


    Let it come and let it be

    Contact maken! Als in; zachtjes zn schouder aanraken als hij een grapje maakt enzo. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Lachend aankijken. Dat is bij mij meestal al genoeg om de jongen naar me toe te laten komen, haha. En anders gewoon - heel geïnteresseerd - vragen over judo stellen inderdaad.


    It's time to be happy again.

    Of, of, vraag of hij die moeilijke beweging uit wil leggen, die je héel dicht op elkaar moet uitoefenen, gezien hij toch een paar banden hoger is :9~


    Let it come and let it be

    Geef hem perongeluk een stoot en zweer dat je die blauwe oog weg kunt krijgen als hij je maar de kans geeft.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    CountMeIn schreef:
    Of, of, vraag of hij die moeilijke beweging uit wil leggen, die je héel dicht op elkaar moet uitoefenen, gezien hij toch een paar banden hoger is :9~

    Je bent lekker op dreef, zeg
    Ik weet wel wat leuke bewegingen die best intiem zijn...

    @Uneventful
    Haha, goeie


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall