• 𝐍𝐈𝐊𝐊𝐈 𝐌𝐎𝐑𝐄𝐍𝐎 is illegaal straat racer en de peetdochter van Christian Horner, de team baas van Aston Martin RedBull Racing van de Formule 1. Haar ouders zijn overleden toen ze tien jaar oud was, en nam Christian de voogdij over van haar ouders, die zijn beste vrienden waren.
    Nikki is roekeloos, egoïstisch en sommigen noemen haar wel eens een echte bitch. Ze heeft een hoge muur om haar hart gebouwd, die ze niet van plan is om zo snel te laten breken.
    Wanneer ze bij de zoveelste straatrace haar gloednieuwe Aston Martin in de prak rijd, en de dood in de ogen heeft gekeken, is het gebeurd met racen voor Nikki.
    Christian was woedend toen hij erachter kwam, en nam meteen strenge maatregelingen.



    Nina Dobrev als NIKKI MORENO
    with Kimi RäikkönenFerrari #7⌡ & Sebastian VettelRedBull #5
    COMING SOON.






    ©Leclerc
    Pinterest pagina
    Soundtrack
    Nederlands geschreven & gesproken
    Dit verhaal is AU (Alternate Universe)
    ∟ Sebastian rijd nog steeds bij RedBull ipv bij Ferrari,
    omdat het beter bij het verhaal past.




    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Vraagje, zijn al deze verhalen van jezelf? Omdat ik las dat ze ook op Wattpad staan?
    Er staan ook een aantal duidelijke fouten in zoals 'Ik wist het niet meer zeker, ik zicht werd ook wazig'
    Misschien moet je iets meer tijd nemen om dingen na te lezen :)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Vraagje, zijn al deze verhalen van jezelf? Omdat ik las dat ze ook op Wattpad staan?
    Er staan ook een aantal duidelijke fouten in zoals 'Ik wist het niet meer zeker, ik zicht werd ook wazig'
    Misschien moet je iets meer tijd nemen om dingen na te lezen :)


    Ik heb ook een Wattpad account waar ik ze op zet, en thanks heb het aangepast.


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.