• Hoi mensen:D
    Ik vroeg mij af, of het nu echt zo verschrikkelijk moeilijk is om op de eerste rij te geraken van een Tokio Hotel-concert:D!
    Ik heb altijd al zitplaatsen gehad dus ik moest niet vijf dagen op voorhand gaan kamperen. Maar ik bedoel, als je dus op de eerste rij wilt geraken, moet je dan echt twee weken op voorhand gaan kamperen?:D Kun je niet gwn een beetje duwen en wringen? Of slagen ze je dan allemaal in elkaar?:D
    Dankjewel xx


    Een tomaat is rood. Daah.

    buh, tegewoordig maakt het nii uit of je nu twee weken op voorhand komt of maar 1 dag.. Mensen beginnen toch zodanig hysterisch te drummen, dat je na 5 minuten al 10 meter van je oorspronkelijke plaats staat! Sommige mensen worden dan ook beloond voor hun lange wachte en staan op de eerste rij.. maar sommige die al zoo lang op voorhand kome, worden dan uiteindelijk tog gwoon naar agter gedrumd, en staan dan maar even ver als iemand die enkele uurtjes op voorhand was..

    Als je klein bent is het wel handig: een viendin van mij is gwoon op handen en knieën (!) tussen iedreen's benen doorgekropen tot ze op de eerste rij was xD maar wel gevaarlijk, omdat iedreen zo staat te springen..

    En een vriend van mij was er ook blijven slapen, en stond zelfs nog agter mij, terwijl ik pas de dag zelf was gekomen (ik spreek over Vorst, 3 maart) en er in de wachtrijen zo'n 300 man tussen ons in stond! gwoon een kwestie van snel lopen als de deuren opengaan.. maar beginnen voorsteken vind ik eiglk maar dwaas.. Als iedreen gwoon zou stoppen met voordrummen, zouden er al veel minder fights zijn voor het concert zelfs nog maar begonnen is! o.O of na het concert, omdat sommige het willen uitvechten na de show.. <_< sry, ik ratel hier maar wat door x]

    Aha ok:D
    Ik ben ook nie zo groot:D mss moet ik da is probere.. overal onder en tusse sneake:D!
    Xx


    Een tomaat is rood. Daah.

    Nou 14 juni stonden toch wel mooi de mensen die bleven slapen op de eerste en 2e rang oftewel de mensen met een nummer en bandje xD.
    dus het heeft er wel een beetje mee te maken.
    zolang je maar niet voordringt want daar kunnen de fans niet egt goed tegen ik ook niet stond zo meisje achter mij echt respect loos

    het was zo een ander meisje wilde uit de menigde omdat ze ging vallen. ikke haar helpen dringt die kut die achter mij stond voor ik heb het meisje dt er uitwilde er uit gehaald en daarna me plek terug genomen door haar terug te trekken nou ik was egt kwaad xD