• Sorry hoor maar morgen neem ik de eerste en de beste bus naar huis zo gauw ik naar school word gebracht morgen. Man wat krijg ik een hoofdpijn van die kleuters.

    Ze gaan met dingen door de klas smijten zo als pennen enzo en hele kwetstende dingen naar elkaar zeggen. Als iemand achter een computer zit iets belangrijks te doen drukt iemand anders ff die computer uit. Toevallig zit ik vaak bij een hele goede vriendin en die neemt het voor me op. Die had een jongen zo zwaar gedist dat hij meteen stil was. Ook ging iemand met mijn nederlands boek voetballen en toen was ik meteen woedent en heb meteen de eerste en de beste bus naar huis genomen. Met veel koppijn heb ik van iemand die daar ook was een peuk gedraait. Lukte haast niet wegens de woede die ik in me had terwijl ik normaal altijd voor anderen moet draaien omdat ze het zelf niet kunnen. Zware van nelle shag dus. En dat terwijl ik al 2 weken ben gestopt met roken ofzo. Nu is me nederlands boek stuk. Ik weet niet wie het heeft gedaan. Krijg ik morgen te horen van me mentor ( Hoop ik ) en dat word een heel duur grapje voor diegene! Ik kan dus ook niet leven zonder nicotine op die school. Het scheelt dat de nicotinekauwgom nu goedkoop is bij de trekpleister dus ik ga eens heel veel nicotinekauwgom kauwen in plaats van roken.

    Echt ik word gelemaal gek van die om het maar grof te zeggen kutklas! Weet iemand de oplossing? Ik neem de laatste tijd al bussen van minstens 2 uur te vroeg omdat ik het niet meer aan kan. Sommige leraren begrijpen het maar ik heb er ook genoeg gezeur over gehad. Meestal verzin ik een smoesje zo van jah ik moet ff naar het GGZ ofzo.

    Ik kom dus iedere dag ziek met koppijn terug en iedere dag slik ik weet ik veel hoeveel pillen tegen koppijn.

    Nogmaals: Weet iemand een oplossing? Niet reageren doe ik al maar dat helpt niks met al die kleuters. Die vriendin waar ik bij zit word ook gek en zet dan de muziek keihard aan op haar telefoon. Muziek waar de hele klas behalve ik dan een hekel aan heb.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    De leraren?
    Op school lopen die mensen toch rond? o.o
    Ga anders naar de leiding to, directeur ofzo.
    En ik heb medelijden met je o.o'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Laat je verplaatsen van klas. Of zet eens goed een grote bek op. Sla de grootste kleuter op zijn bek.

    Is praten de leerkracht/mentor/whatever je het noemt geen goed idee? Gewoon uitleggen wat het probleem is. Mss, als laaste optie dan, veranderen van klas?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik zat in zo'n klas ><
    Serieus, ik werd gek. Maar dat was op de basisschool. Maar ik bedoel, zoiets doe je toch niet?! >< Een boek kapotmaken and stuff ><
    Ik zou naar je mentor gaan, misschien weet die iets... Of zoals iemand hier zei; veranderen van klas als het kan?


    Underdog, just look at the mess you made.

    Damn >.<
    Zoals MCRmadness al zegt: veranderen van klas maybe?


    No growth of the heart is ever a waste

    Veranderen van klas al geprobeert. dit is het enigste niveau wat goed is voor mij. KB/TL


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Wow ik dacht dat mijn klas vorig jaar en dit erg was. Een meidenklas en het was dat je van school werd afgetrapt als je iemand sloeg, maar anders was het wel bijna elke dag een bitchfight!

    Is een gesprek met de hele klas over de situatie geen optie? Overplaatsen in een andere klas? (heb ik zelf ook gedaan op de middelbare school)


    Think before you act.

    Veranderen van klas al geprobeert. dit is het enigste niveau wat goed is voor mij. KB/TL

    Hebben jullie niet meer dan één klas in de richting die je nu volgt??

    wo :O, ik dacht dat mijn klas druk was. maar dat van spullen kapot maken nog nooit meegemaakt.
    ik denk dat je als enige optie hebt naar een andere klas gaan.