• Hellow.
    Ik ben twee weekjes geleden twee daagjes ziek geweest. Omdat ik ooit eens een dag ongewettigd afwezig ben geweeest, omdat ik ziek was en mijn moeder vond dat ik naar school moest maar toch niet ging, had mijn moeder met de school afgesproken dat ze altijd mijn afwezigheidsbewijsjes met de post op zou sturen. Dat deed ze dus ook twee weken geleden.
    Deze middag hield een papzakje van het secretariaat me tijdens de middagpauze bezig en begon hij me helemaal de grond in te boren. Hij vond het grof dat ik 'nooit' mijn papieren in orde bracht. Tieren en brullen deed hij. Ook vond hij me een probleemkind en een vieze vuile spijbelaar. Hij bleef me maar de grond in boren en op het einde zei hij dat ik na de pauze even langs het secretariaat moest gaan. Ik had dus echt iets van, 'steek het in je r**t' en ben dan ook niet gegaan.
    Maar tijdens de les is hij me woedend uit de klas komen halen en heeft hij me vervolgens mee naar het secretariaat getrokken om me daar nog even verder af te zeiken. Ik was helemaal over mijn toeren, maar legde zo rustig mogelijk uit dat mijn moeder die bewijsjes opstuurt. Hij vond het dikke bulshit. Toen liet hij me een brief zien, gericht aan mijn moeder, met daarin dat ik vanaf nu enkel nog maar doktersattesten mag inleveren als ik afwezig ben geweest. Terwijl je normaal 4x een bewijsje van school mag gebruiken. Hij zei me 'Geef dit maar aan je moeder, of zal ik het voor je opstúren?' met sarcastische ondertoon. Ik was zó kwaad, waardoor ik antwoordde dat hij het maar moest doen, want ik bracht, volgens hem, mijn papieren toch niet in orde.
    Guess what. Hij vond het abnormaal dat ik zo tegen hem praatte en nu kan ik woensdag lekker gaan nablijven bij die vieze papzak.
    Mijn moeder is nu met school aan het bellen, blijkt ze dat ze de directeur aan de lijn heeft.

    Wauw, wat een dikke zak zeg. Echt, ik zou echt enorm kwaad worden (niet dat jij dat niet bent ofzo).
    Wat zijn die mensen bij jullie op school toch stom. Eerst mevrouw Wortel, dan meneer Aardappelhoofd.
    Wat een losers allemaal.

    Oja, als hij het er nog allemaal niet mee eens is, mag je hem wel even doorsturen naar mij.


    rules don't stop me

    Wat een fuckhoofd.


    Innocence.

    Pff, je bent nog koel gebeleven, als ik zoiets had zou ik echt weglopen. Dommepapzak. Maar leeraren zijn altijd heel scheinheilg als ze ouders ontmoeten --'


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Pff, je bent nog koel gebeleven, als ik zoiets had zou ik echt weglopen. Dommepapzak. Maar leeraren zijn altijd heel scheinheilg als ze ouders ontmoeten --'

    Ik ben weggelopen. :X

    fuckzak.
    Een meisje bij mij in de klas, heeft 10uur gespijbelt, en moet dus nu 20 uur inhalen (krul)

    Wat een eikel!
    Ik zou serieus niet nablijven hoor, ik zou gewoon weggaan. En dan zeggen tegen mijn mams wat er is gebeurd en zeggen dat het een eikel is.

    @Bar
    Sharon?


    @Topic.

    Dat is echt kut gewoon en oneerlijk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    wat een ****
    ik vind het wel goed van je dat je gewoon zijn worden gebruikte, van dat je je papieren toch nooit in orde hebt,, maar dat hij dan boos op jou word,
    als mij zoiets zou gebeuren dan had ik hem geslagen..

    (oeps mijn agressie neemt me weer over)


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Wat een eikel!
    Ik zou serieus niet nablijven hoor, ik zou gewoon weggaan. En dan zeggen tegen mijn mams wat er is gebeurd en zeggen dat het een eikel is.

    Ik ga ook niet. :Y)

    (...)
    Ik ga ook niet. :Y)

    Goedzo.
    *gaat nu weer spongebob kijken*

    Bij mij op school zijn er genoeg mensen die lessen gewoon skippen omdat ze geen zin hebbeb ¬¬
    schoolleiding heeft daar totaal geen problemen mee: ze moeten het dubbele nakomen =)


    BAM!

    Ik had hem eerlijk gezegd dat hij nu echt zijn mond moest houden. Ik kan daar echt niet tegen. Normaal gesproken zeg ik niet veel tegen "vreemde" mensen, maar achterbakse leraren/leraressen kan ik echt kwaad om worden.


    I recycle my thoughts.

    Wat hebben al die klootzakken op die school tegen jou?!
    Ik zou gék worden, maaar dat word je vast ook wel. Damn, hopelijk krijgt je moeder iets voor elkaar, want dit is een grote onzin..

    Succesio van raaaaz

    zeg gewoon:'Hou je mond met je klote briefjes, anders komt Kirsten je dadelijk in elkaar slaan. En pas maar op.. want ze is een PEER!':Y)

    Dat is wel heel genaaid, en jij gaat nu serieus echt nakomen? En kan je moeder daar niks aan doen?

    x. Kirst


    Wie du mir, so ich dir.

    @Renée,
    ja scharon =D