• Hallo Q!

    Het is weer de tijd van het jaar waar iedereen met een SOTY- en/of FOTY-inzending weer gaat vragen voor een cover, waaronder ik. Ik ben vrij slecht in zelf foto's opzoeken, maar dat geeft denk ik toch wel wat meer artistieke vrijheid, niet? (krul) De protagonist is Zayn Malik (ik heb het beloofd aan Matty) en voor de wereld waarin het zich afspeelt gebruik ik de Verrezen Wereld van Licia Troisi. Hoe dan ook, hieronder staan de samenvatting en de eisen. (krul)

    Een heel erg bondige samenvatting, eigenlijk meer een paar woorden:

    De zeeën brachten hem naar huis, maar de wind gaf hem een naam. Zayn. Hij die tot kort nog een onbekend aangespoeld jongetje was, is uitgegroeid tot een ijzersterke magiër die ondanks alles een hart van porselein heeft. Maar dan wil het lot dat er twee olifanten komen binnenstormen. Een olifant genaamd Liam en eentje genaamd 'vindjebiologischeoudersjijsukkel'.

    Oké, best veel fluff idc!! Het is heel erg kort, maar ik hoop dat het tot de verbeelding spreekt.

    De eisen, eigenlijk schandalig weinig, want het zijn er maar drie.

    > Het verhaal is heel luchtig bedoeld, dus niet al te veel spanningen. Een cover in lichte kleuren zou dus fijn zijn.
    > De voorlopige titel is Antimaterie.
    > Zayn en Liam en misschien een divider tussen hun twee. Also, liever niet de Zayn en Liam in hun fetus-1D-jaren want let's be real, waren ze toen fanficwaardig? I think not.

    Hopelijk wil iemand dit überhaupt doen, lol. Ik heb geen beloning, maar wel vermeldingen en eer en Ziam-fluffy fantasy fic.


    Inmiddels heb ik al een cover gevonden jongens!

    [ bericht aangepast op 4 jan 2018 - 23:42 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik kan helaas geen covers maken, maar holy shit, dit klinkt als een winnaar :'D


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Faelain schreef:
    Ik kan helaas geen covers maken, maar holy shit, dit klinkt als een winnaar :'D


    Hahahah bedankt. Ik betwijfel het ten zeerste though :W


    Heaven is a place that we all have

    Ik laat niet toe dat dit op de tweede pagina van Actieve Topics komt. Ik heb een cover nodig, okay. D:


    Heaven is a place that we all have