• ik doe nu wel mascara op naar school. [/groep 8]
    en binnenkort blonde plukken in m'n haar.


    -

    Ik draag geen make-up. Haar verven sinds de eerste klas, vorig schooljaar dus. :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    In groep 3 mijn haren verven (dat waren grote plukken) en in groep 8 make-up


    a figment of your imagination

    Ik zit in groep 7,misschien midden groep 8 ga ik make-up op doen.Haren verven,3e ofzo^^.

    X.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    eind groep 8 kon het me geen fuck meer schelen dat mensen me stom vonden omdat ik van heeel andere dingen hield dus toen begon ik ook make-up te gebruiken... en mijn haar verfen.... dat had ik al een keer gedaan in groep 4 xD


    A Noble was Born in Chaos

    groep 8 ;o

    ik had in groep 6 ook al ooit m'n haar geverfd.
    ROOD :$:$:$:$


    I can't see the future with tears in my eyes

    Euhm...makeup in het 2e middelbaar
    En haar, ik heb pas gwn een stukje roos...
    En that's it, i'm happy with my hair(A)
    Maar ik heb wel sinds het 1e middelbaar altijd al iets specialers gehad. ..


    Live for something or die for nothing

    haaren verfde ik op mijn 8e

    make-up op mn 12e


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Make up: Deed ik geregeld op mn 14e, randje eyeliner. Nu bijna niet meer.
    Verf: Sinds mn 7e, highlights. Doe ik niet vaak want het is keislecht.


    No growth of the heart is ever a waste

    make-up groep 8/1e klas Haar verven groep 7.. Maar toen was mijn moeder boos. Ik had namelijk stiekem mijn hele hoofd blauw geverfd [mijn haar dan] Dat vond ik onwijs stoer.. maar mij moeder niet >.< Was er gelukkig pas na 3/4 weken ofzo uit! Had ik nog even mijn lol x]


    Wie du mir, so ich dir.

    make-up groep 8/1e klas Haar verven groep 7.. Maar toen was mijn moeder boos. Ik had namelijk stiekem mijn hele hoofd blauw geverfd [mijn haar dan] Dat vond ik onwijs stoer.. maar mij moeder niet >.< Was er gelukkig pas na 3/4 weken ofzo uit! Had ik nog even mijn lol x]


    Hahahaha :'D


    -

    Make-up sinds mijn 14de, mijn haar verven vanaf mijn 15de maar daarvan heb ik spijt :')


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Ik zit in de 1e en heb allebij nog niet. ALS ik make-up op doe gaan kinders meteen roddelen dat ik make-up op heb. Dus 1. Ik hou er niet van & 2. Ik durf het niet -_- [/watje]


    I live for the applause, you will die for it.

    make-up 3de
    haren wil ik binnenkort gaan doen (4de dus^^)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mijn make-up: Euhmnn in de eerste toen was ik 12 jaar toen had ik altijd oogschaduw op felle kleuren en op mijn 13 deed ik alleen maar zwart[oogpotlood enz,]

    Mijn haren verven deed ik op mijn 14e dat waren blonde highlights en nu heb ik zwart en blond


    Special Love <3

    Make-up in groep 5 en mn haren in groep 7 dacht ik ?


    ×Bury all your secrets in my skin×