• Ik heb een klacht over die Twilight gefreakte fans. Dan klik je zo op een topic is het van Twilight. En dat zeker 3 keer in een dag. Al die topics hangen mijn keel uit. Word nu niet boos op mij omdat ik dit zeg. Het is mijn mening. En durf het om af te komen met Tokio Hotel wat zij hebben hier niets mee te maken.
    Nee, ik heb de film niet zien noch het boek gelezen. En dat ben ik ook niet van plan. Het is nog niet raar dat ik een topic ben tegengekomen met de hele inhoud van de film in.
    Ik begrijp dat jullie het een mooie film vinden maar doe er niet zo obsessed over. Dank u voor je begrip.

    Groot gelijk,ik word er ook gek van.
    Ik heb ook het boek noch de film gezien/gelezen.

    x.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Het is een hype die over zal waaien. Ik zal even kijken of ik de topics wat kan inperken en zorgen dat vanaf nu geen dubbele topics meer komen? Tu tevredenos?


    BAM!

    Het is een hype die over zal waaien. Ik zal even kijken of ik de topics wat kan inperken en zorgen dat vanaf nu geen dubbele topics meer komen? Tu tevredenos?

    Yes.

    ^^
    Véél te veel Twilight topics (x

    -gaat bij zoekfunctie kijken-
    Ghehe, 46 treffers x']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ohw sorry dat ik daar net 2 topics over opende. Maar die waren wel wat anders dan de rest.


    I live for the applause, you will die for it.

    -gaat bij zoekfunctie kijken-
    Ghehe, 46 treffers x']

    Ö BOINK! *Is van d'r bed afgevallen*

    -gaat bij zoekfunctie kijken-
    Ghehe, 46 treffers x']
    Wat nog beter is: Doorzoek beide (Tekst&Titels). 243 =]


    I live for the applause, you will die for it.

    Hahn, toen ik de titel zag dacht ik dat het weer zo'n gefreakte fan zou zijn ;p. Het begint ook mijn keel uit te hangen. Ik respecteer wel dat ze er fan van zijn maar ze moeten niet gaan beginnen neuten. Toen er nog niet zo'n heisa om was hier wou ik graag naar de film kijken, maar nu echt niet meer :')


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    langzaam is het echt irri...maar ja...ga nog wel de film kijken...heb de boeken al gelezen voordat die hype op Q begon en was echt heel mooi...en was van het begin al van plan om die film te kijken^^is wel mooi verhaal...maar de kindertjes moeten idd niet zo obsessed doen...geef ik je helemaal gelijk...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    2 weken terug waren kei veel topics over twlligth echt irritant gewoon. Dan is het tokio hotel(en ja ik ben een tokio hotel fan!) niet dan is het weer iets anders. Kom op hou het gewoon op 1 topic en pleur daar alles in over een onderwerp schijt als het over twillight gaat maar toch over iets anders...


    Special Love <3

    Eindelijk iemand die het zei! Ik dacht er nog niet eens aan om er een topic over te maken! Maar ik wordt er ook ambetant van. Je zou er haast van uit het forum blijven. ><


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    wrm laat ge de fans niet gwn lekker geobserdeerd zijn?? ^^


    Everything will be okay in the end. If i'ts not okay, i'ts not the end.

    Eigenlijk kan je dan ook een klacht doen over álle topics die er hier over TH worden gemaakt over die gefreakte you know? Daar staat het hier ook vol van ^-^ Maar ik geef je ergens gelijk. Dat hun, ik erbij het een mooie film vinden ok. Maar daarom er meteen een Quiz over beginnen maken of topics openen om te zeggen dat je de film 20 keer in één dag hebt gezien met 's nachts erbij? Da's er idd wat over ^-^

    Like..
    is met alle hypes x_x
    boeiend gaat wel weer over
    dan is het toho,dan twilight en strx is iederen fan vn mij x_x [/onlogica]


    We can only learn to love by loving.