• hoi,,

    eeuhm al mijn vriendinnen hebben al gekust met een jongen,, ik schaam me wel een beetjj want ik heb nog nooit gezoend:S

    en jullie??

    ikke wel..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik well .
    Maar je moet je er niet voor schamen ,
    ik heb een paar vriendinnen die ook nog nooit hebben gekust .

    ik wel


    love is dead and dead is love

    Ik heb gezoent,
    met een meisje.
    alleen 't was niet echt zoenen zegmaar.
    Dus, ik heb nog eigelijk niet écht gezoent :'D

    Ach join the club. Ik heb ook nog nooit iemand op de bek gepakt, of zelfs een lief gehad, met een jongen gepraat sinds ik in het middelbaar zit én ik ben op een jaar tijd 4 keer verliefd geweest --'.
    Maar volgens mij heb ik bindingsangst ^^"


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Jep.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 18:18 ]

    ik wel... met mijn meisje <33 écht gezoend dus. Zondag nog. XD mijn ma was erbij, ze kreeg bijna een hartattack xD
    en daar moet je je toch niet over schame als je dat ng niet deed?


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Nee:D, En ik schaam me der niet voor.

    nee nog niet maar je hoeft je er echt niet voor te schamen het komt heus wel een keer en je bent echt niet de enige...


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Grenzen zijn voor iedereen verschillend, don't worry :]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik wel gisteren avond nog..
    mijn beste vriendin ook niet die schaamt zich ook voor alleen das helemaal nergens voor nodig;)
    jou tijd komt wel!

    xx

    Zoenen is echt fucking verslavend:D


    I want my bloody cheese now!^^

    Ja, begin dit jaar was voor mij de eerste echte kus dat ik kreeg van een jongen. Maar weetje, jou tijd komt nog wel + wees nog even blij dat je niet weet hoe het voelt. Als je het één keer wél weet, voel je hoe zalig het is en ga je het vaker willen dan het kan enzo =].

    Verplaatsing naar 'Relatie' btw ;).


    Tanya is de beste.

    ik kreeg een week of twee geleden m'n eerste zoen. het is idd érg verslavend. :'D maar ik zou me geen zorgen maken als ik jou was. het komt heus wel. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik heb ook nog nooit gezoend ;) ik schaam me er ook niet voor ;) het komt nog wel (K)


    I'll Dry the tears You Hide :3