• Ja, ik denk dus.
    Dat, dat best waar kan zijn. aangezien, er ontzettend veel sterren zijn, en we die lang niet allemaal kunnen zien.
    Hoe ik erop kom? Gesprekken voeren :'D
    Hoe ik het weet? Geen idee, vergeten.
    Wat denk jij?
    Waar, of niet waar?

    Ehh.. Tja, dieper de aarde in zit ook nog zand. Ik denk meer zandkorrels.


    I live for the applause, you will die for it.

    Uhu ^^.. Ik denk wel dat je gelijk hebt .. Het heelal is so oneindig. x3.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik zeg niet waar.
    Sterren zijn ook groter ten opzichte van zandkorrels.
    Ookal zie je een deel van de sterren niet ik denk dat ze toch met minder zijn.

    Ik ben blond, zoiets weet ik niet. :'D

    Er zijn óngelooflijk veel sterren. Serieus, gewoon hartstikke véél. Het heelal word met de seconde sowiezo -ik weet niet hoeveel- groter, en er komen er dus ook elke seconde -ik weet niet hoeveel- sterren bij. Super veel dus. En toch denk ik dat er meer zandkorrels zijn. ;3
    xoxo'


    ok

    geen idee ik dnek da we het nooit zullen weeten e x')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    geen idee ik dnek da we het nooit zullen weeten e x')

    Ja, maar ik wil het wél weten.(6)
    Ik ga ze alletwee tellen, de zandkorrels & de sterren. :'D
    Tot straks.(dance)


    ok

    Wat mij dus aan het twijvelen maakt, is dat er ontiegelijk veel zandkorrels zijn, ook in de aarde. zoals hier al eerder werd gezegt. én je hebt al snel in je hand 1000000000000 zankorrels. en, soms zie je ze niet. zé liggen óverál. maar, er zijn ook oneindig veel sterren, zoveel dat we het niet eens meer kunnen bijhouden.
    ik weet het niet.

    Wat mij dus aan het twijvelen maakt, is dat er ontiegelijk veel zandkorrels zijn, ook in de aarde. zoals hier al eerder werd gezegt. én je hebt al snel in je hand 1000000000000 zankorrels. en, soms zie je ze niet. zé liggen óverál. maar, er zijn ook oneindig veel sterren, zoveel dat we het niet eens meer kunnen bijhouden.
    ik weet het niet.

    Agree. :'D

    Wat mij dus aan het twijvelen maakt, is dat er ontiegelijk veel zandkorrels zijn, ook in de aarde. zoals hier al eerder werd gezegt. én je hebt al snel in je hand 1000000000000 zankorrels. en, soms zie je ze niet. zé liggen óverál. maar, er zijn ook oneindig veel sterren, zoveel dat we het niet eens meer kunnen bijhouden.
    ik weet het niet.

    Niemand weet het, zelfs ik niet, en ik heb net nog geteld. O.o
    x.


    ok

    (...)
    Niemand weet het, zelfs ik niet, en ik heb net nog geteld. O.o
    x.


    o.0' en, hoever kwam je?

    Ik denk waar

    er zijn veel zankorrels op aarde

    maar het unoversum is Much bigger ^^

    mit viel sterren (A)


    I'll Dry the tears You Hide :3

    (...)

    o.0' en, hoever kwam je?

    De sterren kwam ik op 0, ik zie ze nu namelijk niet. O.o Bij de zandkorrels van onze plant kwam ik tot 23, had geen zin meer ¬¬'
    x


    ok

    ik denk meer sterren,
    als het urniversum on eindig is (ik denk er wel eens overna maar dan krijg ik koppijn)
    dan houd het dus nooit op en dat betekend denk ik dat er meer sterren zijn


    Be nyappy

    ik denk meer sterren
    maar, ik denk dat het heelal oneindig is, zegmaar, hét, alles wat er is, houdt volgens mij niet op. Gewoon, als er ergens een einde aan komt, zal er volgens mij daarachter, ook nog iets zijn, dat kan niet anders volgens mij. En ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er naast het heelal nog iets anders is [/dimensies? nee dat vind ik te ver gezocht] dus zal het aantal sterren dan, ongelofelijk zijn, lijkt me. Die zandkorreltjes houden dan ergens op, feitelijk zouden die sterren dan gewoon nooit op moeten houden?
    So, ik denk het, maar niet zeker.


    Mew <3