• heeeey, ik heb dus een idee om een fanfic over Luke Hemmings 5SOS) te schrijven, maar ik weet nog niet zo goed hoe ik het verder ga uitwerken, is er iemand die me wil helpen? reageer dan maar hieronder of stuur me een pb :)

    groetjes x

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 16:55 ]


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    niemand?


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Je schrijft al zijn achternaam verkeerd meis. En geduld is een schone zaak.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    Je schrijft al zijn achternaam verkeerd meis. En geduld is een schone zaak.


    Een schrijffout kan iedereen overkome, vooral als je met de ipad typt, en i know


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    ILOVEUXXX schreef:
    (...)

    Een schrijffout kan iedereen overkome, vooral als je met de ipad typt, en i know


    Ik bedoelde het ook niet lullig. Het viel mij alleen op. Ik typ nu ook op mijn iPad hoor. Succes met het vinden van een co-writer. (;


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    (...)

    Ik bedoelde het ook niet lullig. Het viel mij alleen op. Ik typ nu ook op mijn iPad hoor. Succes met het vinden van een co-writer. (;


    sorry, ben rap op mij tenen getrapt en thanks :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Wat was de fout dan?

    Ik zou graag een story met iemand willen schrijven, maar dan wel een OP. Sorry, maar veel succes met zoeken! En anders schrijf je alleen, soms is dat fijner. Maar dat ligt helemaal aan de persoon zelf. ;]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 17:21 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Wat was de fout dan?

    Ik zou graag een story met iemand willen schrijven, maar dan wel een OP. Sorry, maar veel succes met zoeken! En anders schrijf je alleen, soms is dat fijner. Maar dat ligt helemaal aan de persoon zelf. ;]



    thanks en weet ik, maar als ik geen inspi heb, dan kan ik niet verder, dus daarom :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3