• Heey iedereen

    Dusz : ik ben verliefd op een jongen van 15 jaar en ik ben 13 . Ik heb tegen hem gezegt dat ik op hem verlieft ben en hij zegt dat ik te jong ben . Zijn broer zegt dat hij wel op mij verliefd is en hij zelf van niet ! Wie moet ik nu geloven ??

    Like ,,pak hem op de bek dan merk je vanzelf of die je leuk vind XD ;)


    Crack a bottle

    ik weet het eerlijk gezegd niet...als hij zegd je bent te jong zou je kunnen denken dat hij je wel leuk vind, anders zou hij er ook bij zeggen dat hij je niet leuk vind...maar ik denk ook niet dat je broer tegen je zou liegen over zulke dingen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    niet zo gek doen x]
    Gewoon leuk met hem praten, make him fall in love with you!
    Wacht niet af in iedergeval x]


    Your make-up is terrible

    niet zo gek doen x]
    Gewoon leuk met hem praten, make him fall in love with you!
    Wacht niet af in iedergeval x]


    klopt...niet op de bek pakken...vind ik geen goed idee (ja fairy hier ben ik het niet met je eensxD) gewoon eerst eens vrienden worden en dan merk je eigenlijk wel vanzelf of hij je ook leuk vind^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wat ben jij voor een 3ling XD
    Op de bek pakken is leuk (A)
    Like ,anders sit je telkes te praten enseu wat heel erg saaiig is en te langzaam gaat..EN neem je iemand op de bek merk je het meteen ;) EN als hij je wegduwt seg je gwn dat het voor doen durfen of de waarheid moest XD like logika ^^ en het gaat een stuk snellerxD


    Crack a bottle

    Zijn broer kan dat om verschillende redenen zeggen, denk ik. Om jou niet te kwetsen OF om zijn broer een duwtje in de rug te geven, omdat hij het zelf niet durft? Al betwijfel ik dat wel voor een gast van 15. Gewoon véél praten en zéker niets overhaasten.


    Tanya is de beste.

    Wat ben jij voor een 3ling XD
    Op de bek pakken is leuk (A)
    Like ,anders sit je telkes te praten enseu wat heel erg saaiig is en te langzaam gaat..EN neem je iemand op de bek merk je het meteen ;) EN als hij je wegduwt seg je gwn dat het voor doen durfen of de waarheid moest XD like logika ^^ en het gaat een stuk snellerxD


    ik ben een hele lieve 3ling, maar ook 3lingen hebben meningsverschillen hoor...en dit is er maar 1...^^
    dat wel...maar dan moet je ook je vriendinnen inlichten, anders sta je wel mooi voor paal^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wat ben jij voor een 3ling XD
    Op de bek pakken is leuk (A)
    Like ,anders sit je telkes te praten enseu wat heel erg saaiig is en te langzaam gaat..EN neem je iemand op de bek merk je het meteen ;) EN als hij je wegduwt seg je gwn dat het voor doen durfen of de waarheid moest XD like logika ^^ en het gaat een stuk snellerxD


    xD !! Maar zijn broer zei eens dat ik hem moest kussen[/hij zat erbij] en ik zei maar nee [/ eigenlijk had ik dat wel moeten doen maarja , ik was zo stom ] en hij zei : achja . en hij ging weg >.< .

    (...)

    xD !! Maar zijn broer zei eens dat ik hem moest kussen[/hij zat erbij] en ik zei maar nee [/ eigenlijk had ik dat wel moeten doen maarja , ik was zo stom ] en hij zei : achja . en hij ging weg >.< .

    Met die broer kan ik praten ;)
    like ,gwn doen XD Seg maar dat dat van mij moest voor Doen durfen of de waarheid (A) Jaa,,jij kent mij opeens XD


    Crack a bottle

    (...)

    ik ben een hele lieve 3ling, maar ook 3lingen hebben meningsverschillen hoor...en dit is er maar 1...^^
    dat wel...maar dan moet je ook je vriendinnen inlichten, anders sta je wel mooi voor paal^^

    OKay ;o
    Dat hoeft niet.. wnt als hij je van zich afduwt gaa je een raar dansje doen en dan word die bang voor je en dan gaattie ook niks vragen aan je vriendinnen XD Wat ben ik tog een slim kind ^^


    Crack a bottle

    Euhmm.. Mss Het recht in zijn gezicht zeggen. En het vragen. Nja.. En als hij dan ng steeds zegt vn nee. Dan heeft zijn broer je denk ik iets wijsgemaakt. x3.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    hoe reageert hij op jou'?
    kijkt hij vaak naar je?
    vraagt hij je aandacht?
    praat hij veel tegen je?
    lacht hij vaak naar je?
    als dat allemaal zo is, dan is de kans best groot dat hij wel wat voor je voelt, maar je moet het hem eigenlijk recht in zijn gezicht zeggen en dan vragen wat hij vind, niet weg kijken, recht in zijn gezicht blijven kijken en wachten op zijn reactie, zegt hij nog steeds nee, dan ben ik bang dat het een onbeandwoorde liefde blijft

    wat ben ik weer diepzinnig xD

    Like ,,pak hem op de bek dan merk je vanzelf of die je leuk vind XD ;)


    ja gewoon doen en als hij je niets vind zeggen dat je het deed voor de ervaring... of dergelijks xD


    If you're going to hell, keep going

    te jong is niet meteen niet leuk vinden. misschien vindt hij je wel leuk, maar twijfelt hij omdat je 2 jaar jonger bent. maar ik bedoel, who cares.. wat maakt 2 jaartjes nou uit.. oké, zo denk ik erover. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.