• HEEEEEEEEEEEELLO
    Ik weet niet of iemand hier mijn quiz Ich war Zwangs doet? Zo niet, dan moet je hem maar snel ff gaan doen xD
    Maar ik zoek eigenlijk nog een paar rollen.
    Dit zoek ik nog:

    -Vriendin Tom
    youletmeROCK

    -Vriendin Georg
    xMichKaulitz

    -Vriendin Gustav
    xTHLIEFDE

    -Dochter Saki (1x)
    xpatrieszx
    SceneKid

    -Beste vriendin Andreas
    LuckyStarXx

    -BF Tokio Hotel
    TOMPIRAAT
    HelloYou

    -Meisje dat werkt bij het ijssalon en later een vriendin wordt
    Fabiola


    Ik kies gewoon het meisje dat mij het meest geschikt lijkt, niet het meisje dat als eerste erop heeft gereageerd :D

    Wat ik wil weten:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag ook een link van een plaatje zijn):
    Innerlijk:
    Wat ze leuk vind en niet leuk vind:
    Stukje tekst: (hiermee bedoel ik gewoon een stukje tekst waarin het meisje zichzelf voorsteld enz.)


    rules don't stop me

    IK WIL VRIENDIN TOM!
    Naam: Evelien
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk (mag ook een link van een plaatje zijn): Lang blond haar, schuine pony, blauwe ogen, lang, slank :'D
    Innerlijk: Brutaal, gezellig, eerlijk.
    Wat ze leuk vind en niet leuk vind: Leuk: feesten, muziek etc. niet leuk: school :'D
    (weet niet echt wat je ermee bedoelde)
    Stukje tekst: Uhm, weet niet wat je nog meer wilt weten? :'D

    Naam: Evi

    Leeftijd: 16 (bijna 17)

    Uiterlijk (mag ook een link van een plaatje zijn): link krijg je nog

    Innerlijk: Lief, soms beetje gek, zegt wat ze vind

    Wat ze leuk vind en niet leuk vind: Leuk; Vrienden, gitaar spelen, oversize kleren. HAAT: mensen die denken dt ze alles zijn en anderen pesten om hun uiterlijk

    Stukje tekst:

    Ik ben Evi, De vriendin van Tom (Ja die tom ja.) Ik mag dan misschien wat anders zijn met mijn oversize kleren, maar dat maakt me niet uit. Anders is juist goed. En trouwens, ik vind t mooi.
    Mijn hobbys zijn gitaar spelen (hoe verassend) en skaten (nog zoon verassend iets). Ik lieft mijn vrienden en familie natuurlijk zeer veel, ondanks het feit dat ze me soms wat vreemd vinden.
    Wel ben ik iemand die zegt wat ik vind. Mijn mening word gewoon uitgesproken en dat kan er soms op een harde manier uit komen.


    (Rol: TOMS VRIENDIN x3)

    Vriendin Tom

    Naam: Rachel

    Leeftijd: 19

    Uiterlijk (mag ook een link van een plaatje zijn): Blond haar met groene ogen

    Innerlijk: Lief,eigenwijs,gek

    Wat ze leuk vind en niet leuk vind: Haat schelden met ziektes en vreemdgaan. Loves: Dansen en muziek maken

    Stukje tekst:
    Uhm..Wat wil je dat ik hier neer ga zettenxD


    Music is the new sex

    http://farm1.static.flickr.com/6/86662184_b6c6172dcb.jpg

    mag ik als ik geschikt ben de vriendin van tom of georgzijn!
    naam:michelle de wit
    leeftyd:14
    uiterlijk;;
    ogen;;blauw/groen
    haar;;vanmezelf blond! maar heb het donkerbruin geverft en het word nu vanzelf lichter ( raar hea! ) en ik heb een emo kapsel!
    lengte;;1,70
    oorbellen;;nou gewoone oorbellen en eentje bovenin me oor!
    kledingstyl;;nou heel verschillend de ene x loop ik in een felle blauwe broek met allemaal vrolyke kleurtjees en de andere x draag ik veel donkere kleuren! ik draag broeken! geen rokjees.. wel (leuke..vind ik zelf dan!) jurkjes met legging eronder en ballerina's ofso en de andere x een spijkerbroek met een shirtjee, sjaaltje en me nike's heeeel verschillend dus!
    innerlijk;; nou ik probeer voor iedereen klaar te staan!ik weet vanmezelf dat ik altyd het laaste woord wil hebben en nog al snel iets seg zonder er over na te denken (A)! ik ben ook erg onzeker over me uiterlijk en over andere dinge! onderandere ;; boys!soms ben ik heeeel vrolyk en soms een beetj chago als ik niet lekker in me vel zit
    wat ik leuk vind;;
    shoppen!
    muziek!
    tokio hotel!
    soms kamerdansen XD!
    chocolaaaa!
    niet leuk;;
    arroganteee kut wijven*(A)
    muggen!
    geen geld hebben!
    nagelbijten ( ik doe het zelf:( )
    en pannekoeken!
    stukjeee tekst;;
    over wat of wie moet het gaan (A)! soory ben van mezelf blond hea!
    xX. mich
    ps;; ik hoop dat ik geschrikt ben!

    Fock, nou zijn er 3 vriendinnen van Tom xD
    Ik kan ook wel doen dat hij iets met alle 3 krijgt (omste beurt dus)


    rules don't stop me

    Whuahaha x3

    Je mag mij ook vriendin vn Gustav maken hoor meisjee (A)

    Jaaa :'D Goed idee.

    YIHAA :D
    Danke schön (yeah)


    rules don't stop me

    JEEJ :D:D:D:D:D:D:D

    HAAALLO, ik wil nog wel wat meer mensen die reageren heur!


    rules don't stop me

    omygosh, LOVEU :'D

    Ik wil wel het meisje van de ijssalon zijn(A)

    Naam: Loes

    Leeftijd: 16

    Uiterlijk: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=45496

    Innerlijk: koppig, snel jaloers, nieuwsgierig en lief

    Wat ze leuk vind en niet leuk vind:

    Leuk:

    *Ijs XD
    *M'n vrienden
    *Muziek
    *Festivals

    Niet Leuk:

    *Mensen met een groot ego
    *Niet kunnen uitslapen
    *School


    Stukje tekst:
    Hejj,
    Ik ben Loes en ben 16 jaar oud.
    De meeste noemen me heel koppige en nieuwsgierig, dus zal dat oook wel zo zijn.
    Ik ben zowat verslaafd aan ijs, daarom werk ik ook in een ijssalon. Wat ik heel graag doe.
    Ik ben ook zoon betje verslaafd aan muziek, daarom ga ik naar zowat elk festival in het land.
    Wat ik echt haat is mensen met een groot ego, niet kunnen uitslapen en school.
    Maar voor de rest ben ik een heel vredelievend persoon XD
    Nog veel Plezier!!

    Loes


    Hopelijk is het eeen beetje goed ^^


    It's all for you, my butterfly.

    BF Tokio Hotel
    Naam: Romy
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: http://unlimited.pictiger.com/albums/16888/14223659/
    Innerlijk: Lief, behulp zaam. Kan ook heel bitchy overkomen.
    Wat ze leuk vind en niet leuk vind:
    Leuk: Tokio Hotel, Dansen, Muziek en Uitgaan
    Niet leuk: Chocola, Huppelkuten.
    Stukje tekst:
    Yo dudes,
    Ik ben Romy en ik ben 17 jaar jong. Ik heb het perfecte tiener leven. Bij mij in het leven gaat het om Sex Drugs en Rock&Rol. Dus eigenlijk alleen maar Rock& Rol. haha, maar goed. Ik ben dus de BF van Tokio Hotel, en ik hou van ze. Als ze op tour zijn voel ik me kloten en ga ik alleen maar meer drinken. Maar doet boeit niet. Dat is altijd maar tijdelijk. Ik heb geen vriendje, nee ik ben pure vrijgezel ^^. Maar ik moet weer gaan want me moeder roept me voor het eten. Ciaaoo. <3.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    BF TOKIO HOTEL :3
    Aangezien Tom al bezet is *lmao*

    Naam: Cloè

    Leeftijd: 18

    Uiterlijk : Bruin haar met een slag, ze draagt het vaak in 2 staartjes. Groene ogen. Ze is 1,76 en weegt 59,2. Kleding : Korte rokjes met Band shirt. Daaronder draagt ze meestal haar gympen met beenwarmers :3. Zweetbandjes om haar polsen. Make up: Klein zwart lijntje om haar oog, meestal paarsblauwe oogschaduw, lipglos en mascara.

    Innerlijk: Ze is een beetje van de touwtjes in hand nemen. Ze wijst de boys er dan ook wel vaak op als ze iets verkeerd doen/deden. Ze is zelf van het avontuur enzo. Ze is behulpzaam en kan je goed begrijpen. zij en Bill kunnen goed overweg doordat ze dezelfde dinge leuk vinden. Ze kan af en toe heel pissig worden als mensen haar vrienden kwaad doen. Voor de rest is ze super humorachtig. Ze is de hele dag door aan het lachen met Georg.

    Wat ze leuk vind en niet leuk vind:
    leuk
    Lolli's. Shoppen. muziek, lachen, gekke filmpjes maken, schrijven, zingen, SCHOENEN!
    haat
    spinnen, natuur, sport, groente, pestkoppen, ruzie, liegen.

    Stukje tekst: Wat moet je nog meer weten dan ? :3 misschien dat ze ee piercing in haar tong en navel heeft ? :3
    LOVEYAA <3