• er zijn heel weinig jongens op quizlet, en ik ben er 1 van . niet heel actief ofzoow, alleen in de vakanties of as ik me verveel, maar door al dat getokiohoteldebotel is dit gewoon geen gezonde leefomgeving voor jongens :P, maar er zijn ook gewoon weinig jongens op quizlet, en ik vind dat daar wat aan gedaan moet worden dus nodig zoveel mogelijk MANNELIJKE vrienden uit op quizlet dan kunnen er ook mannelijke interesses worden gedeeld zoals
    -sport(blegh)
    -games
    -auto's
    en die dingen waar je je als meisje vreselijk aan ergert bij jongens :P


    Shhh, quiet you might piss somebody off.

    ik game alle nieuwste shit altijd , maar nu niet egt vette games uit of kheb alweer utigespeeld, en me GTA IV spaced em ask online ga.. das kut

    Wouw. Gameverslaafde dude. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik ben gek, laat ze me maar bespringen :P soort van TOKIO HOTEL FILTER DIE NAUWELIJKS WERKT :P maarja is oowk wel moeilijk te programmeren.. maar tis tog vet as je oowk is dingen beschreven hebt vanuit iemand met een andere visie op de wereld met andere interesses :P

    Hahahaha x'D oh w8. Jij bent die dude met dat cewle hoedje.. mutsje. dingetje. Zon een had k van DC. Die heb k kwijt gemaakt. Maarja. ik laat ze je wel bespringen hoor. Heb je btw ookal veel fotoreacties? x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    volges mij niet egt veel fotoreacties, kritiek is altijd welkom aangezien dat opbouwend werkt. gameverslaafde is trouwes een compliment hoowr :P kgeef gerust toe dat het iets minder kan. darom is school er gewoon. zodat ik minder game :P neej kheb nog wel een leventje, die is alleen niet zoow heel groot


    Shhh, quiet you might piss somebody off.

    volges mij niet egt veel fotoreacties, kritiek is altijd welkom aangezien dat opbouwend werkt. gameverslaafde is trouwes een compliment hoowr :P kgeef gerust toe dat het iets minder kan. darom is school er gewoon. zodat ik minder game :P neej kheb nog wel een leventje, die is alleen niet zoow heel groot

    NIET!? Wouw. verbaast me. Miss ben je niet emo genoeg voor ze x'D Lol. Maar.. Ik ben ook altijd op me pc.. Alleen an op msn en shit. En.. int weekend. doe k vaak ook nix. Ja. Naar meetings gaan. x'D Best een kansloos leven.. Als khet zo neertyp.


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    NIET!? Wouw. verbaast me. Miss ben je niet emo genoeg voor ze x'D Lol. Maar.. Ik ben ook altijd op me pc.. Alleen an op msn en shit. En.. int weekend. doe k vaak ook nix. Ja. Naar meetings gaan. x'D Best een kansloos leven.. Als khet zo neertyp.


    weet je ik ben oowk niet emo kben gwoon mezelf, draag wat ik tof vin :P mainstream hiphop denk ik. maar goed op me foto zie ik er missgien niet zoow uit. kga me best oowk niet doen om 1 bepaalde stijl aan te houden. opsgool was ik nepgangster toen ik zij dat ik metallica luisterde dus wtf. kanmijlekkernikssgelen :P


    Shhh, quiet you might piss somebody off.

    HIER ik ben een meisje xd
    En ik hou niet van Tokio Hotel maar van Linkin Park. Ik ben verslaaft aan gamen, maar dan game ik echt niet zoals een tut die voor het eerst zo'n ding in de handen krijgt :) Ik ben beter dan de jongens (en me vader) uit de buurt xd Ik ben geen meisje-meisje ='D


    I live for the applause, you will die for it.

    autoooooooooo's i love it :$


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    (...)

    weet je ik ben oowk niet emo kben gwoon mezelf, draag wat ik tof vin :P mainstream hiphop denk ik. maar goed op me foto zie ik er missgien niet zoow uit. kga me best oowk niet doen om 1 bepaalde stijl aan te houden. opsgool was ik nepgangster toen ik zij dat ik metallica luisterde dus wtf. kanmijlekkernikssgelen :P

    Hahaha. x'D GOEDZO! Ik ben ook niet 1 stijl.. Meer een mix tussen.. gothic/punker/skater/metalhead. Zo. Lekker vaag. Maarja x'D. Hiphop... Luister je ook rap en metal? Dan kan ik je echt Limp Bizkit aanraden.


    The economy is suffering, let it DIE!

    HIER ik ben een meisje xd
    En ik hou niet van Tokio Hotel maar van Linkin Park. Ik ben verslaaft aan gamen, maar dan game ik echt niet zoals een tut die voor het eerst zo'n ding in de handen krijgt :) Ik ben beter dan de jongens (en me vader) uit de buurt xd Ik ben geen meisje-meisje ='D


    weetjewatgrappig is kluister nu al de hele dag linkin park :P en ik heb niet gegamed omdat ik er geen zin in heb.. :P


    Shhh, quiet you might piss somebody off.

    Het enige wat ik doe is computeren smsen skateborden wat je niet verwacht van mij en playstationen en sneeuwballen gevecht en ik kijk tv dat is wat ik doe en ik loop dingen te schrijven die mensjes nie kunnen lezen dus[ik scheld te veel tegen domme nerds]


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    (...)
    Hahaha. x'D GOEDZO! Ik ben ook niet 1 stijl.. Meer een mix tussen.. gothic/punker/skater/metalhead. Zo. Lekker vaag. Maarja x'D. Hiphop... Luister je ook rap en metal? Dan kan ik je echt Limp Bizkit aanraden.


    kluister meestal de hele dag naar hiphop waar af en toe wat hard rock tussenkomt
    maar kzoek dus nog wat meer goeie, linkin park heeft soms oowk wat rap erbij en dat klinkt egt vet.


    Shhh, quiet you might piss somebody off.

    (...)

    weetjewatgrappig is kluister nu al de hele dag linkin park :P en ik heb niet gegamed omdat ik er geen zin in heb.. :P
    Linkin Park is gewoon tha BOMB.
    & ik had ook geen zin te gamen, was veel te druk om in een vuilniszak de berg af te glijden in de sneeuw =]


    I live for the applause, you will die for it.

    nou ik kan me soms ook wel interseren in jongens dingen hoor!:$

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...) Linkin Park is gewoon tha BOMB.
    & ik had ook geen zin te gamen, was veel te druk om in een vuilniszak de berg af te glijden in de sneeuw =]

    cuwl glijden in de sneeuw dat heb ik nou gedaan want ik heb de wieltjes van me skatebord er af gehaald en als snowbord gebruikt


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    (...)

    kluister meestal de hele dag naar hiphop waar af en toe wat hard rock tussenkomt
    maar kzoek dus nog wat meer goeie, linkin park heeft soms oowk wat rap erbij en dat klinkt egt vet.

    Jaaa.. LP ownt =D hun zijn vet goed. Maar.. Limp Bizkit.. Is een rapper. Geen gezang. En dan met metal muziek. kinda awesome


    The economy is suffering, let it DIE!