• Het is vanaf nu ook mogelijk om series en profielen 'in the spotlight' te plaatsen (Y)

    Vraag dus niet alleen aandacht voor de nieuwste quizlet die je hebt ontworpen maar ook voor een hele serie of misschien heb je wel wat leuks op je profiel staan dat je met anderen wilt delen.

    Je plaatst een serie 'in the spotlight' door op de link te klikken die bij je serie staat. Profielen breng je onder de aandacht door naar je profiel te gaan en daar op de link te klikken.

    Uiteraard is het ook mogelijk om series en profielen van anderen te promoten :)


    Dit is mijn signature...

    Vet maar ik snap nog niet helemaal hoe je iets in de spotlight moet zetten!

    whoa cool ! mn serie :D
    khebu profiel al bezien ^^


    - Even Death Can't Stop me From Loving You-

    Vet maar ik snap nog niet helemaal hoe je iets in de spotlight moet zetten!


    Je gaat naar een profiel. Dan druk je op de knop spotlight. En dan komt er een scherm waar je wel mee verder kan. :)

    xx

    Leuk!! Maar misschien zou het ook handig zijn als je ipv bellen kunt smsen. Dat je bv. smst en dan een code terugkrijgt die je in moet vullen, waarna je quiz/serie/profiel whatever in de spotlight komt te staan.
    Ik weet natuurlijk niet of het mogelijk is, maar het lijkt me een handige optie. (cool)
    xXx


    FML

    Ik zag het net, ik dacht, even kijken bij nieuws:P

    Knap wek, Rutger

    Leuk!! Maar misschien zou het ook handig zijn als je ipv bellen kunt smsen. Dat je bv. smst en dan een code terugkrijgt die je in moet vullen, waarna je quiz/serie/profiel whatever in de spotlight komt te staan.
    Ik weet natuurlijk niet of het mogelijk is, maar het lijkt me een handige optie. (cool)
    xXx


    dat is idd een goeie:O:D


    I want my bloody cheese now!^^

    Leeuk ^^

    Hip:)


    Wie du mir, so ich dir.

    fdfdg

    cuwl (cool)


    Erase and Replace

    Leuk!! Maar misschien zou het ook handig zijn als je ipv bellen kunt smsen. Dat je bv. smst en dan een code terugkrijgt die je in moet vullen, waarna je quiz/serie/profiel whatever in de spotlight komt te staan.
    Ik weet natuurlijk niet of het mogelijk is, maar het lijkt me een handige optie. (cool)
    xXx

    Technisch gezien is het idd mogelijk om per sms te betalen, maar aangezien daarvan het grootste gedeelte van de opbrengst naar de telefoonprovider gaat is dit geen rendabele optie. Of je zou €2,40 moeten willen betalen voor het in de spotlight zetten :P


    Dit is mijn signature...

    Ik vind het wel eenleuke optie, maar ik vind het neit zo leuk om er voor te betalen..
    x


    Erase and Replace

    leuk idee!!!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    merci !


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik doe niet!!
    Moet je voor betalen:S
    Afzetterij ><


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?