• Haii mede-Quizzelaars,
    Ik las vandaag toevallig iets in de krant dat me meteen duidelijk maakte waarom onze geliefde Tommeke zo oversext is ;)
    Het schijnt nameljk dat Duitse hiphop een testosteron-verhogende werking heeft ^^
    Dus, mensjes, als ons Tommeke nog 's met z'n Gibsonnetje neukt, neem hem dan vooral niks kwalijk ;)
    Hij kan erniks aan doen (A)
    -XxX- ©Muppy007

    hahaha nog nooit van gehoord xD
    (wie zou nu ni in de plaats van die gitaar willen zijn)

    haha.. omg dat heb ik echt moeten zien.. ik zou echt flauwgevallen zijn.. door tommie =)
    En natuurlijk kan tom er niks aan doen.. als hij een beetje oversext is hahha ik vind het wel grappig =)
    Bill zal vast ook hebben gedacht o god tomm xD

    Maar goed, hij kan er dus helemaal nuiks aan doen dat hij zo is (A)

    Oke ik vergeef het Tommi wel ff.. Als hij er niets aan kan doen.;)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Haha, we all love him(H)
    xx


    everybody needs a song.

    whaha xP loall..


    We can only learn to love by loving.

    * kaDOOtjuh Stijn * AAAAAAAH TOKIO HOTEL WAS GEWELDIG ik kan nu wel janken zegt:
    ik luister ook veel hiphop en volgens jordi en wouter ben ik heeeeeeel sexistisch
    * kaDOOtjuh Stijn * AAAAAAAH TOKIO HOTEL WAS GEWELDIG ik kan nu wel janken zegt:
    dan klopt het nog ook xD
    Muppchen - Doo, mijn buiteneiige drielingzusje!!! - Lekker bellen geblazen tijdens 1000 Meere x] zegt:
    duitse hiphop?
    Muppchen - Doo, mijn buiteneiige drielingzusje!!! - Lekker bellen geblazen tijdens 1000 Meere x] zegt:
    btw, het werkt TESTOSTERONVERHOGEND XD en als het goed is heb jij géén testosteron, Doo
    * kaDOOtjuh Stijn * AAAAAAAH TOKIO HOTEL WAS GEWELDIG zegt:
    ooow

    ___

    XD Doo met testosteron XD

    Ik ben ook een ontzettende perv zonder duitse hiphop :'D


    xxxxD
    hahaha

    x]

    Haha =D hij kan er niks aan doen :P x


    Tanya is de beste.

    nou... in ieder geval heeft hij een excuus ;)

    ahahahah ik vind het wel grappig: duitse hiphop --> testosteron verhogend.XD


    You'd took my breath but I'll survive.

    waa, kapotlache xD
    mss moet ik maar wa minder naar samy deluxe beginne luisteren dan.. xD

    Haha achja.. Tis Tom he. We zullen het hem maar niet kwalijk nemen :P Maar het is Tom. Zonder kennen we hem niet. Kijk, als opeens Bill met zijn microfoonstandaard begint wordt het vreemd :P Maar Tom, daar kijkt niemand meer van op als die met zijn gitaartje begint :P Het ziet er gewoon uit als Tom.


    Der Augenblick schreibt unsere Geschichte