• hey ik ben wat nieuwsgierig aangelegd hehe dus nu wilde ik weten waar ken je je best friend van en hoelang ken je hem haar al
    ik ken mijne van ballet en ken haar nu zo'n 7 jaar

    ik heb niet echt een BEST friend, want ik geef mijn vrienden geen nummer zoals jij bent mijn nummer 1, jij 2 jij 3
    xD

    Ik ken mijn beste vriendin nu al... acht jaar denk ik. We hebben vroeger hééééél harde ruzie gehad, in de basisschool, ze probeerde mij zelfs onder te houden in het zwembad.
    Maar door Tokio Hotel zijn we terug heel dicht bijeen gekomen en nu zijn we echt onafscheidelijk ^^

    Dus Dankjewel Tokio Hotel!!


    One man's fun is another's hell.

    ik heb er niet echt een
    maar wel zo in de klas hebbe we meestal zo een groepje =)

    ik heb er niet echt een. Mijn bf ken ik nu een jaar via school en mijn andere goede vriendin ook. En mijn andere vriendin via de kleuterklas al (zit nogsteeds bij mij in de klas) En nog een vriendin via msn, TH fan
    En dan nog 5 vriendinnen via quizlet =D

    Dus dank aan quizlet x'D


    bla bla bla

    ik heb 2 echte BFs
    1 ken ik al 8 jaar,, op quizlet is ze purple]CHOCOx3[/purple.De andere ken ik bijna een 1 jaar ,, ze zit ook op quizlet: blue]JOCORE[/blue


    Harmonia nectere passus.

    Ofja eiglijk, een echte BEST friend heb ik niet, daar geloof ik niet meer in om een bepaalde reden.


    One man's fun is another's hell.

    ik ken mijn Beste Vriendin, hier van Quizlet. en ik ken der nu ongeveer een jaar. het is xJustBillx

    ^^.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    ik ken mijn best friend vanaf m'n 5 ,6de onze moeders zijn vriendinnen en ze lieten ons samen spelen eerst ontstond daaruit gewoon vriendschap en die werd steeds hechter en toen werden we best friends :) we zien elkaar iig 2x per dag, hij woont tegen over mij :) en iedere avond zitten we op uren msn en 's nachts bellen we dat vind mijn moeder onzin :8 hij is ook op quizlet (Poisoned ) heet ie hier :)

    ik ken die van mij, via mijn zus ^^ die had iets met haar neef, ik ken haar nu 4 jaar ofzoo ^^ en dan ken ik dr een via quizlet <33 ik ga binnenkort meeten misschien =)


    You move me ......... Kurt

    al 2 jaar :')
    en door TH & internet ^^

    Ik heb geen BF :'(
    Zielige ik xD


    Groezrock was AWESOME! <3