• Ik weet niet of hier al een topic over is.
    maar dit heb ik gehoord.

    Tokio Hotel drummer Gustav Schäfer (20) moest operatie aan blinde darm ondergaan!

    Wat is er gebeurd? "Op 2 januari stond Gustav 's ochtends met hevige buikpijn op," vertelt zijn manager David Jost aan Bild. "In de loop van de dag werd de pijn steeds heviger."

    Het tieneridool werd naar het universitair ziekenhuis van Magdeburg gebracht. Er werd gedacht aan een gesprongen blinde darm! Na een kort onderzoek brachten de doktoren Gustav meteen onder narcose. Tijdens de ingreep die volgde verwijderden ze de zwaar ontstoken blinde darm van de Tokio Hotel ster. Manager Jost: "De operatie duurde precies een uur en is goed verlopen."

    Pas maandag kon Gustav het ziekenhuis weer verlaten. Hij heeft nu 2 weken rust nodig.



    Erg hé. (Nogmaals, geen idee of hier al een topic over is)
    x


    death to the one at the end of the serenade.

    x_X boem sei de blinde darm.

    naja hij wordt wel beter.


    We can only learn to love by loving.

    Owkeej<3


    I found myself in Wonderland.

    dat is not zo leuk :|


    don't Worry...Be gay.

    poor gustav<3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    neej nie bepaald leuk neej,, :O


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ohmygosh ö
    Zo zielig =(


    ~

    lees het nu overal mr hij is al bijna beter


    love is dead and dead is love

    arme gustaaaaaaav.
    toch wel ergens zielig. want gustaav is sweat. :| en tom blijft geil. ookal ben ik geen fan meer :'\

    arme gussie :(

    Zo erg is een blinde darmontsteking niet. Het is alleen maar heel erg omdat Gustav het is xd' Een goede vriend van mij was er ook een geopereerd en die is dus ook verwijderd en dat zou vast ook niet erg zijn geweest xd' Dan vonden jullie het waarschijnlijk alleen erg voor mij etc. Maar jullie zouden niet zeggen arme Tim ofzeu maar zelf zouden jullie het niet erg vinden?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    arme gustaaaaaaav.
    toch wel ergens zielig. want gustaav is sweat. :| en tom blijft geil. ookal ben ik geen fan meer :'\


    Mika toch! Tommy is niet geil, en gustav niet sweat. :'| dus. ='D en.
    Gustav is niet zielig, 't kan iedereen overkomen.
    >is in een nietmedelijden bui vandaag<

    appendix weg?no prob,je hebt da ding tog nergens voor nodig,maar tis wel heel pijnlijk

    appendix weg?no prob,je hebt da ding tog nergens voor nodig,maar tis wel heel pijnlijk


    Dan ga ik me altijd afvragen..Waarom zit het dan in je lichaam, als je het toch niet nodig hebt x'D


    Tears falling down because you break my heart...

    Zo erg is een blinde darmontsteking niet. Het is alleen maar heel erg omdat Gustav het is xd' Een goede vriend van mij was er ook een geopereerd en die is dus ook verwijderd en dat zou vast ook niet erg zijn geweest xd' Dan vonden jullie het waarschijnlijk alleen erg voor mij etc. Maar jullie zouden niet zeggen arme Tim ofzeu maar zelf zouden jullie het niet erg vinden?

    x_x echt he xP

    ik dacht so toen ik het las : en dus ? hij wordt tog beter ? xP


    We can only learn to love by loving.

    ocharmm!!
    Maargoed dat hij weer betr is!! :)

    xxx.