• Ja, dat was echt geweldig. Het 3e&4e uur gingen we gewoon schaatsen, met daarvoor een tussenuur. ik heb dus maar 3uur les gehad. Het 3e uur had ik een wiskunde Repetitie, en 4e uur frans, of andersoms. in iedergeval, wel die vakken. Maar schaatsen was echt hip, en we waren niet alleen. want er waren nog veel meer andere kinderen, en dat vond iemand uit mijn klas niet leuk. Want zij kon niet schaatsen, en al die kleine ukkies wel. Gelachen hebben we. ='D

    Zo, dus kan jij ook schaatsen?

    Ik heb gisteren heel lang geschaatst met vrienden omdat we ijsvrij hadden :Y)
    Maar 'k zag gisteravond op het rooster dat 3 klassen vandaag nou ineens ook tijdens school mochten schaatsen :|


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik ga morgen schaatsen =D Dan ga ik ook gelijk kijken of ik het nog kan =P De laatste keer dat ik heb geschaatst was vorig jaar, maar dat was meer vasthouden aan het randje van de ijsbaan xD En de keer daarvoor was 13 jaar geleden =P xD


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb gisteren heel lang geschaatst met vrienden omdat we ijsvrij hadden :Y)
    Maar 'k zag gisteravond op het rooster dat 3 klassen vandaag nou ineens ook tijdens school mochten schaatsen :|


    Bij ons mochten ook alleen enkele 1e klassen. >.<'

    Ik kan niet schaatsen en misschien wil ik dat ook niet kunnen n_n. Verder moesten wij een soort van foto's maken van de buurt voor een winterproject en dat duurde 3 uur dus 3 uur geen schoolgeval en dat was melig want ik ging met mijn beste vriendinnen en die waren melig.

    wij gingen ook met sgool schaatsen.. alleen ik heb geen schaatsen! ><

    dus ging op mn schoenen =3

    alleen met de heenweg moest dat kutkind jaimie agter ons fietsen --'
    De hele tijd "heek kut emo's, rot op"
    en naja ik niemand van ons emo zijn maar alleen omdat we anders zijn moeten we door die slet worden uitgescholden..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Wahaha dat was zo cool, vanavond weer. En we waren niet eens gevallen :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wahaha dat was zo cool, vanavond weer. En we waren niet eens gevallen :'D


    ahaaa. ='D om 7 uur. hoor ik net :'P

    (...)

    Bij ons mochten ook alleen enkele 1e klassen. >.<'

    Het is gewoon niet eerlijk :(
    Maar bij ons was het heel raar, één 4e klas mocht dat en 2 5e klassen :S


    I clicked my heels and wished for you.

    (...)

    ahaaa. ='D om 7 uur. hoor ik net :'P

    Ja i know :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik ga maandag met school schaatsen


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    whoa! onze hele school ging ook schaatsen! ook het 3e en 4e uur! (: serieus, het was een hele happening geworden! ö we staan zelfs op de jeugdjournaalsite. O_o en we moesten onder politiebegeleiding naar de schaatsplekding. :'D bestcool. we waren daar met zo'n 2000 man. (:
    en en. ik kan dus totaal niet schaatsen, om even antwoord te geven op je vraag. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    wij haddden dinsdag ook 1 uur uitval, en toen schaatsen. (: ik overigens niet, beste vriend van me was met één been door het ijs gezakt (:.
    achja, ik woon in het noorden : )


    -

    Bij ons mocht de hele school in de middag gaan schaatsen (als je wou anders was je uit)
    Maar het is echt hip, met zoo veel mensen schaatsen, op natuurijs XD
    Bij ons in de derde gaan we ook in februarie nog een keer met z'n allen in utrecht schaatsen ;)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    (...)
    Het is gewoon niet eerlijk :(
    Maar bij ons was het heel raar, één 4e klas mocht dat en 2 5e klassen :S

    Bij ons mocht iedereen die wou mee naar natuurijs na school (iedereen was ook extra vroeg uit)
    en als je in de derde zit mag je zowizo een keer met z'n allen naar utrecht toe om te schaatsen ;)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?