• Zielige liedjes luisteren, ik raad het sterk af,^^ Daar ga je van huilen, dat wou ik dus effe mededelen,.^^ En nee dit is niet offtopic, ik geef raad aan mensen,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat wéét ik, maar ik doe het lekker toch ^^ Kan er niets aan doen, maar dat lucht gewoon op die liedjes, dan kunde es goed alles van je af janken >< [Beyonce - Broken hearted girl] Moet je zeker luisteren! Gewoon prachtig, maar zielig ja ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ^^, zou ik es doen


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    hih =') Maar er zijn der zoveel die je es moet luisteren! ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat weet ik ^^ , maar ik luister wel zielige liedjes :p


    Listen to what we're not saying..

    ik kan daar ook niet altijd tegen zeker niet bij films.
    Dat doet mij denken aan de film White Fang die wij voor ons filmproject bij engels hebben gezien maar dat heeft hier niets mee te maken ><


    The soul needs autumn.

    ik kan daar ook niet altijd tegen zeker niet bij films.
    Dat doet mij denken aan de film White Fang die wij voor ons filmproject bij engels hebben gezien maar dat heeft hier niets mee te maken ><

    Ja indd, niet offtopic gaan hoor,^^ NEe ik weet wat je bedoeld, lekker door de grond gaan als je een film in de klas kijkt en dan ineens begint te huilen,.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hehe ik doe bijna niks anders. Al op mijn vorige school werd mijn muzieksmaak als deprimerend omschreven. Maar ben over het algemeen best positief ingesteld hoor :'D


    No growth of the heart is ever a waste