• Omg, ik moest om half 2 ergens gaan horen in school. Kom ik voorbij de directie en staan daar marrokanen. Een stuk of 7 ofzo. Ik haat het al om daar voorbij te lopen. Beginnen ze allemaal ineens luid te zagen over: 'Woow die kop, zo lelijk!' Ik had al zo weinig zelfvertrouwen, maken die klootzakken het nog erger! Ik kan daar niet tegen, echt niet. Bekijk ik mezelf in de spiegel, ik zie er met de dag slechter en slechter uit.
    En nog iets; in de klas rekenden we ons BMI uit (geen zin om uit te leggen wat dat is) blijkt dat ik ondergewicht heb, zeg niet dat ik meer moet eten want ik vindt nooit iets.
    En dat van die klootzakken: hoe laag kan je vallen om zoiets recht in het gezicht te zeggen? Iemand hield z'n kutkop zelfs bijna tegen de mijne, gelukkig was ik snel weg..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)
    Maar ik moest er wel langs, ging niet anders..


    Oeh, ja dan is het waardeloos. Misschien moet je met vriendinnen gaan of ze gewoon negeren.. In elk geval niet antwoorden, dat willen ze juist. Als je niet reageert is de lol voor hun er snel af. Dan zoeken ze een ander slachtoffer. [/spreekt uit ervaring]


    -

    Die zijn echt mega zielig , Je moet er echt niet naar luisteren , Lieverd Probeer ze gwn te negeren. En toon gwn dat je je goed in je vel voelt en dat zij daar nix aan kunnen veranderen. Dat ze hun zieke praat vr hun houden. x3.


    A. ikmisje.

    Gewoon negeren, en dat heb je gedaan!
    Ocharme jij, stomme kutters

    maar dit snap ik niet;
    En dat van die klootzakken: hoe laag kan je vallen om zoiets recht in het gezicht te zeggen? Iemand hield z'n kutkop zelfs bijna tegen de mijne, gelukkig was ik snel weg..
    ??
    leg je het me uit in een pb!
    aub!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Bij ons doen al die 'buitenlanders' best aardig.Alleen lastig dat ze soms druk in hun eigen taaltje brabbelent voorbij lopen want daar snap ik dan niets van ><


    The soul needs autumn.

    Tja het zijn marokannen hé, die denken dat België van hun is en die denken dat ze beter zijn dan de rest, maar ik wil ze allemaal afshieten..
    En die kuttekoppen IK HAAT ZE gewoon waarom kunnen die niet gewoon in hun eigen land blijven die maken van Mechelen echt een KUTstad enzo en ik wil die weg voor de zoveelste keer IK HAAT ZE..
    En ze mogen het allemaal weten (A)

    Niet iedereen is zo....


    The soul needs autumn.

    (...)
    Niet iedereen is zo....

    Ik dus wel, en ze mogen het weten..


    Stop wishing, Start doing..