• . . . het hondje van mijn oma en opa, Yentl. Ze is al ruim 11 jaar oud, maar nog springlevend (:
    Mijn oma en opa zijn voor twee weken op vakantie en wij zijn nu de oppassers voor Yentl. Het is wel leuk om twee honden in huis te hebben, al is Yentl een stille en rustige hond. Isa, ons hondje, moet wel even wennen, vooral met eten, want ze wil nog wel eens grommen naar Yentl. Voor de rest gaat het heel goed. Ze zijn zelfs samen los geweest !

    (links is Isa en rechts is Yentl)





    Hebben jullie ook wel eens op een dier van je familie gepast? En hoe vond je dat?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2015 - 21:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wij passen wel eens op de honden van mijn broer. De ene is dan ook echt heel hyperactief en irritant (die wil je 's nachts niet in huis hebben), maar de andere is heel rustig en lief. Die laatste komt nog wel eens logeren als mijn broer en zijn vriendin naar Duitsland gaan naar haar ouders, zodat ze niet beide honden mee hoeven.


    Your make-up is terrible

    Oh wat leuk! Onze hond heet ook Yentl. (: ze zien er vrolijk uit (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ach wat een snoepertje :3

    Ik ben samen met mijn vriend een maand in het huis van mijn schoonbroer en schoonzus geweest om daar op hun bordeaux dog te passen. Dat was ook echt een schatje :3


    I don't understand that reference. - Castiel

    Awwwh ;3

    Ik ben wel eens gaan wandelen samen met iemand die ook twee honden bij zich had en dan met mijn hond er nog bij ;3




    26 - 02 - '16

    Aatrox schreef:
    Awwwh ;3

    Ik ben wel eens gaan wandelen samen met iemand die ook twee honden bij zich had en dan met mijn hond er nog bij ;3







    Awh; wat een schatjes!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Wat lief!
    Wij passen nooit echt op dieren van de familie. Zo goed als heel de familie woont in NL en tegen zij bij ons in BE zijn, hadden ze het net zo goed aan andere familie of buren of vrienden kunnen vragen. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat een schatjes. :3
    Wij hoeven nooit op anderen hun huisdieren te passen. Ik zou het anders wel graag doen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Wij passen soms op de hond van mijn neefje. Hij heet Sam. Wil je echt niet mee gaan wandelen, als je terugkomt zijn je handen rood van het trekken. 't Is trouwens een engelse cocker spaniël. Soms passen we ook op de hond, het konijn en de vogel van een vriend.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik heb ooit twee weken op de cavia en de vissen van mijn neefjes gepast. Ik wist het niet, ze stonden gewoon thuis op tafel toen ik uit school kwam. Erg vreemde verassing.

    Wij hadden ook een hond die Isa heette, alleen moesten we haar een maand geleden laten inslapen :c


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb is op twee paarden moeten letten dat was zo leuk!
    Het waren twee merries gala en nog iemand!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik pas momenteel met mama op de hond van mijn nichtjes! :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded