• heey mensee <33
    ik zit met een probleem..
    Mijn vriend snijd zichzelf daar ben ik achter gekomen.
    Nu heeft hij mijn naam in z'n arm staan
    ik vind het egt eng.
    Kdurf niks meer te zegge
    xx

    0_0 uum ja da's wel scary..maar wat kan je er aan doen? gebeurt is gebeurt...sorry


    LikeYourTheBestHoney..<33

    Een gesprek doet wonderen, praat erover. Waarom hij het doet. Doe het via msn, als je het niet in Real durft.
    Sterkte.

    wow. dat is ook heftig. ö dat verwacht je eigenlijk niet, dat een vriend jouw naam in je arm snijdt.. misschien kun je met hem praten? dat zou wel moeten helpen denk ik. vraag waarom hij het heeft gedaan en waarom hij het in de eerste plaats doet. misschien kun je hem ergens mee helpen.
    iig sterkte!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    in zijn arm snijdt*


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    da's idd..wel eng..
    en dan vooral omdat jouw naam erin staat..
    maar ik zou er es mee praten, dat helpt wel denk ik..
    sterkte <3


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    wow. dat is ook heftig. ö dat verwacht je eigenlijk niet, dat een vriend jouw naam in je arm snijdt.. misschien kun je met hem praten? dat zou wel moeten helpen denk ik. vraag waarom hij het heeft gedaan en waarom hij het in de eerste plaats doet. misschien kun je hem ergens mee helpen.
    iig sterkte!


    het is gewoon een vriend maar ik dnek dat hij dta heeft egdaan omdat hij op em is.
    Maar ik ehb zelf met een vriend van hem maar dta weet hij niet dus ....

    Praat er is over met hem. x3.


    A. ikmisje.

    Als je het eng vind [zou ik ook vinden], just talk. Dat is meestal het enige dat echt helpt. En zeg écht wat je denkt, dat je je zorgen maakt en dat je het eng vind. Ik zou echt gewoon zoveel mogelijk praten, want er zal ook wel bij hem een ernstige reden liggen waarom hij dit doet. Sterkte <3.


    Tanya is de beste.

    Even wachten hoor, jij zit in een diepe put volgens de titel. ik zou eerder denken dat je vriend daarin zit,
    maar dat even terzijde; mss moet je gewoon met hem gaan praten, laten merken dat je er voor hem bent.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.