• mijn weddeschap met mezelf is dat mijn nieuwe serie mijn proloog trouwens 50 keer word gedaan vandaag ^^ dat gaat me nooit lukken nu is hij nog maar 28 keer gedaan ^^ nog niet zoveel dus ik moet nog zo'n 22 mensen hebben die hem maken en dit is hem: http://www.quizlet.nl/quiz/267234/wwwiloveyoube/


    c'est mon lamour pour toi.

    (...)
    die maak ik niet ?? xP eigenlijk x_x xP
    Ah oké. (':


    c'est mon lamour pour toi.

    hij is al 40 keer gemaakt.


    c'est mon lamour pour toi.

    omg. ik hield even de stand niet meer bij van mijn quiz. en hij is gelijk al super veel gemaakt is hij dan echt zo goed ö!


    c'est mon lamour pour toi.

    omg. ik hield even de stand niet meer bij van mijn quiz. en hij is gelijk al super veel gemaakt is hij dan echt zo goed ö!

    Jaa xP

    just believe nicol n_N


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Jaa xP
    just believe nicol n_N

    owkééj.


    c'est mon lamour pour toi.

    Ik jou grootste fan ik jou quizje als eerste gedaan hbbn nja en reactie neer gezet duis ik helpen met mensjes zoeken die jou quiz MOETEN doen


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Ik jou grootste fan ik jou quizje als eerste gedaan hbbn nja en reactie neer gezet duis ik helpen met mensjes zoeken die jou quiz MOETEN doen
    okééj ik heb nog 10 mensjes nodig voordat ik 50 mensen heb die hem hebben gemaakt ^^


    c'est mon lamour pour toi.

    Nee 8 mensjes ik gezorgt daar voor


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Nee 8 mensjes ik gezorgt daar voor
    danku


    c'est mon lamour pour toi.

    heb ik verloren. ): maar willen jullie dit even doen: jaah een vraagje willen jullie allemaal deze maken: http://www.quizlet.nl/quiz/267557/wwwiloveyoube-1/ der moeten maar 5 mensjes hem maken voordat hij gelijk staat met de tweede ^^


    c'est mon lamour pour toi.

    kgaa hem maken


    love is dead and dead is love

    Oo wow ik wóú dat mijne zoveel werd gemaakt op mn andere account MissShinoda

    kheb 7 lezers.. en daar ben ik freakin blij mee =D


    me2^^ 7 is voor mij een gigantisch aantal. maar ik zal even gaan kijken.


    I am an idiot, I move.

    je zit aan 50, niet ? =D
    en ik heb het dus gistere al gemaakt : D


    Some people make the world special just by being in it