• Simply, ze zijn echt kut. Ze vinden dat ik sinds ik op Q zit veranderd ben. WAt ik niet ben, maar ze vinden dat ik dingen die hier gebeuren me teveel aantrek. Wat dan wel waar kan zijn. Maar om me dan te verplichten om te kappen met Quizlet is toch overdreven? ze willen zelfs wel zover gaan om de site te blokeren, dat gaat toch te ver?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nja, je ouders zijn niet kut, ze zijn gewoon bezorgd en hebben het beste met je voor.

    Praat met hen, zorg ervoor dat als er iets op Quizlet gebeurd, dat je het niet tegen hen zegt, of doet alsof je er niets mee in zit.

    Dat is nou net moeilijk voor mij, ik trek het me altijd aan, en ga dan gerust staan janken hoor, ik heb gewoon mijn emoties/gevoelens niet in bedwang nouja, ach.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    en what the hell zou hier dan op gebeuren o_O komop een site blokkeren omdat iemand "veranderd"
    belachelijk


    Moving on but never letting go

    en what the hell zou hier dan op gebeuren o_O komop een site blokkeren omdat iemand "veranderd"
    belachelijk

    Hier kan heel wat gebeuren, maar sommige hebben dat alleen niet door.. en ik ben niet veranderd, ik ben altijd al zo geweest.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Dat is nou net moeilijk voor mij, ik trek het me altijd aan, en ga dan gerust staan janken hoor, ik heb gewoon mijn emoties/gevoelens niet in bedwang nouja, ach.

    Hmmm, oke dan, ik heb mijn gervoelens niet onder controle als ik alleen ben, maar als mijn ouders er zijn wel.
    Liefst wil ik dat ze zich met niets bemoeien dusja...
    Jouw geval is net ietsjes moeilijker dus... (niet slecht bedoelt, maar om dit op te lossen gewoon moeilijker.)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Hmmm, oke dan, ik heb mijn gervoelens niet onder controle als ik alleen ben, maar als mijn ouders er zijn wel.
    Liefst wil ik dat ze zich met niets bemoeien dusja...
    Jouw geval is net ietsjes moeilijker dus... (niet slecht bedoelt, maar om dit op te lossen gewoon moeilijker.)

    Ik ben sowieso een moeilijk en onmogelijk geval, zeggen ze,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ik ben sowieso een moeilijk en onmogelijk geval, zeggen ze,.

    Dat ben je immers niet hoor^^
    Maar in dit geval zal praten met hen denk ik het ebste werken. Zeg hen dat ze dat niet kunnen doen, dat het tenslotte jouw leven is, en dat jij nog wel mag beslissen wat je mag doen.
    Ze kunnen niet zomaar je vrijheid af nemen hoor.^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat gaat gelijk wel erg ver. ;0
    Ik hoop dat praten met hen ofzo helpt voor je. ^^

    Dat is belachelijk. Sorry hoor, maar als je hier vriendinnen hebt, moeten ze dat accepteren x3.
    Als je ze wilt ontmoeten, dan vind ik het íets logischer. Maar je moet ze mss uitleggen hoe het zit :'D en hoe al deze andere gekken -de andere Q-ers- met Q omgaan enz.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Je ouders zijn niet kut,
    ze zijn bezorgd,
    wat niet raar is op een site
    waar 10.000en mensen zitten die je niet kent.

    mn ouders wete niet eens dat ik op Q. zit :O:P

    jou ouders hebben het recht niet om je te zegge dat je moet kappen met Q.!


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Aaaaaaaaaaaaaaah, dus jij bent Paperplanes. :'D
    Ach ja, je hebt bezorgde ouders en irritante zusjes><
    x.


    ok

    gaat een beetje te ver jaa


    love is dead and dead is love