• Ahum, volgens Eef wel, ik had der gister aan de telefoon. Maar vinden jullie ook niet, dat als je jezelf opneemt, je stem dat je heel anders klinkt dan jezelf hoort?
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik weet het niet, mijn vriendinnen zeggen dat ik zo een piepstem heb. =]
    Dat komt omdat iedereen je stem anders hoort dat jijzelf. Ik heb geen zin om het hier uit te leggen, maar goed. Oô
    x


    ok

    Klopt. Die van mij lijkt dan heel hoog. Blijkbaar komt dat doordat je gewend bent om jezelf door je mond en neus terug te horen. Maar als het geluid ergens anders vandaan komt, klinkt het heel anders.


    Bored.

    Uhu true. ^^


    shine on.

    ik weet niet hoe andere vinden dat ik praat xD
    maar ik weet idd wel dat het vaag is mijn eigen stem te horen xD


    A Noble was Born in Chaos

    Klopt. Die van mij lijkt dan heel hoog. Blijkbaar komt dat doordat je gewend bent om jezelf door je mond en neus terug te horen. Maar als het geluid ergens anders vandaan komt, klinkt het heel anders.

    Hm dat zou het dan wel zijn.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Klopt. Die van mij lijkt dan heel hoog. Blijkbaar komt dat doordat je gewend bent om jezelf door je mond en neus terug te horen. Maar als het geluid ergens anders vandaan komt, klinkt het heel anders.

    Ja, dat bedoelde ik dus.:'D
    x


    ok

    ja, dat heb ik ook. mijn stem wordt ook erg hoog en mijn stem is dan niet van die van mijn zusje te onderscheiden. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ja dat klopt, de stem van een vriendin van mij en haar zus lijken super erg op elkaar, maar zij horen zichzelf heel anders xD

    Idd =.= Maar mijn stem is dan ook gwn kut XD
    EN bij zangles is het helemaal lastig,, wnt ik hoor mezelf heel anders dan ik klink XD


    Crack a bottle

    Ja. Maar andere mensen vinden dat niet. Ik heb eens wat ingesproken voor een nieuwsprogramma en mijn stem klonk echt zwaar. Kennelijk was dat normaal.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik klink naar het schijnt hetzelfde als ons moeder aan de telefoon. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    vorg jaar moesten wij in de klas een video-project doen voor Nederlands en toen ging ik met 1 van mijn beste vriendinnen en toen hadden we een stuk van haar gefilmt en toen gingen we dat zo nakijken hoor je haar opeens zeggen:

    ''Wat heb ik een arrogante kutstem''

    ik lag echt helemaal vlak xD

    x

    Geen idee XD


    Check eventjes mijn site: http://www.uptodaan.nl/ !!! :)

    Ik klink naar het schijnt hetzelfde als ons moeder aan de telefoon. x'D


    Welkom bij de club:Y)


    It's heavy but you are not the only one

    Ik vind dat ik echt een piepstem heb als ik het hoor xD teringirritant als je jezelf in zo'n echo aan de telefoon hoort. Heb ik gelijk geen zin meer om te praten XD


    BAM!