• Okee, Bill is de zanger van TH dat weet iedereen... dus hij bepaalt of hij de liedjes op n tiener mannier zingt of niet, ik vind dat TH liedjes je raken omdat Bill nu nog even een tiener is.
    Maar als ie 20 word, of selfs al 19, gaan de liedjes je dan NOG raken?

    ik weet het niet nooit bij nagedacht ik hoop het wel want anders is het gewoon geen tokio hotel meer :O


    i like cookies :Y)

    het gaat niet alleen om de tekst.....
    maarja als je het goed overbrengt dan hoef ie 18 te zijn ofzo!!
    kiss


    Bill zal altijd de liedjes mooi over kunnen brengen.
    Dat talent heeft hij wel.
    Toen hij was jonger was, en dus een andere stem, bracht hij toch ook de liedjes mooi over?


    I recycle my thoughts.

    tuurlijk tis vooral de beteknis van de songs en iedere keer brengt hij en tom,georg en gustii da zoo gevoelig! ik sleep er immer in mee


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Het licht er ook maar aan hoe oud je zelf bent.
    ik ben zelf 16 dus het scheelt 2 jaar dus ik kan me best inleven in de teksten. maar ik snap ook wel dat een kind van 13 zo iets heeft van ja dit is niet waarom ik fan ben geworden.

    ja maar, hij word ouder, en dus gaan de liedjes niet meer op de zelfde mannier gezongen zijn, en dan gaan die dus ook minder begrijpbaar zijn voor tieners.

    Het licht er ook maar aan hoe oud je zelf bent.
    ik ben zelf 16 dus het scheelt 2 jaar dus ik kan me best inleven in de teksten. maar ik snap ook wel dat een kind van 13 zo iets heeft van ja dit is niet waarom ik fan ben geworden.


    Dankje o_O


    I recycle my thoughts.

    Ik denk dat iemand met zo'n talent voor goede liedjes(teksten) schrijven het echt wel gaat maken als hij wat ouder is. Hij heeft het nu gemaakt in de 'tienerwereld', met meisjes die verliefd op hem worden en flauwvallen tijdens de concerten, maar als hij het 'grote publiek' wil bereiken, moet TH van het imago van 'boyband' af. Ze zijn echt goed en ik vind dus dat ze ook later echte sterren kunnen zijn. Dit is geen aanval op de fans ofzo, absoluut niet! Ik hoop alleen voor TH dat ze als ze wat ouder zijn en niet zoveel tieners meer naar hun muziek luisteren, ze niet in een zwart gat vallen als 'boyband van toen' en nooit meer muziek maken.
    Met een beetje geluk en de nodige steun van fans gaat dat ook zeker lukken, denk ik :)


    I clicked my heels and wished for you.

    Het licht er ook maar aan hoe oud je zelf bent.
    ik ben zelf 16 dus het scheelt 2 jaar dus ik kan me best inleven in de teksten. maar ik snap ook wel dat een kind van 13 zo iets heeft van ja dit is niet waarom ik fan ben geworden.


    Dankje o_O


    geen dank is mijn mening :Y)

    ja maar, hij word ouder, en dus gaan de liedjes niet meer op de zelfde mannier gezongen zijn, en dan gaan die dus ook minder begrijpbaar zijn voor tieners.


    ja dat bedoel ik.
    mensen die zelf iets jonger of iets ouder als hem zullen zijn zullen de teksten eerder leuker vinden dan de jongeren.

    laat ik het zo zeggen
    neem bijvoorbeeld schrei en an deine seite.
    schrei : was ie nog jong en allemaal rock
    an deine seite : hij is ouder en veel rustiger.

    ik persoonlijk vind de rustigere liedjes veel mooier maar ik vind de rock nummers ook super

    wil niemand beledigen hoor ;)

    Ja. Jullie hebben allemaal gelijk.
    Maar het is gewoon een phobia van mij, ik ben ook bang voor de kleur wit, dus mijn phobias zijn gek.


    ja dat bedoel ik.
    mensen die zelf iets jonger of iets ouder als hem zullen zijn zullen de teksten eerder leuker vinden dan de jongeren.

    laat ik het zo zeggen
    neem bijvoorbeeld schrei en an deine seite.
    schrei : was ie nog jong en allemaal rock
    an deine seite : hij is ouder en veel rustiger.

    ik persoonlijk vind de rustigere liedjes veel mooier maar ik vind de rock nummers ook super

    wil niemand beledigen hoor ;)

    Dan hij en an deiner Seite :Y)
    Wil ook niemand beledigen, hoor ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    Ja. Jullie hebben allemaal gelijk.
    Maar het is gewoon een phobia van mij, ik ben ook bang voor de kleur wit, dus mijn phobias zijn gek.

    Ik ben bang voor legoblokken, join the club :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    Het licht er ook maar aan hoe oud je zelf bent.
    ik ben zelf 16 dus het scheelt 2 jaar dus ik kan me best inleven in de teksten. maar ik snap ook wel dat een kind van 13 zo iets heeft van ja dit is niet waarom ik fan ben geworden.


    Dankje o_O


    geen dank is mijn mening :Y)

    Waarom zou een "kind" van 13 jaar zich niet in de liedjes in kunnen leven?


    I recycle my thoughts.

    Het licht er ook maar aan hoe oud je zelf bent.
    ik ben zelf 16 dus het scheelt 2 jaar dus ik kan me best inleven in de teksten. maar ik snap ook wel dat een kind van 13 zo iets heeft van ja dit is niet waarom ik fan ben geworden.


    Dankje o_O


    geen dank is mijn mening :Y)

    Waarom zou een "kind" van 13 jaar zich niet in de liedjes in kunnen leven?
    nou ik ben 13 ma kben wle geen kind!:P enja ik ken zelfs fans van 9/10 jaar en die leven zich zelfs volledig in in hun songs


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....