• Okee, Bill is de zanger van TH dat weet iedereen... dus hij bepaalt of hij de liedjes op n tiener mannier zingt of niet, ik vind dat TH liedjes je raken omdat Bill nu nog even een tiener is.
    Maar als ie 20 word, of selfs al 19, gaan de liedjes je dan NOG raken?

    het gaat niet altijd om tienerlevens.. ik ken genoeg mensen van 30 die het leven niet meer zien zitten of die nog steeds geen vrienden kunnen/willen maken.. dus eigelijk zijn hun songteksten niet alleen voor tieners bedoelt.. (volgens mijn beatwoord ik niet echt je vraag x3)

    wel goeie stelling trouwens, heb er ng nooit over nagedacht!!
    x

    ik weet het niet.
    ik heb er eigenlijk nog nooit over nagedacht.
    xxx me


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    Het licht er ook maar aan hoe oud je zelf bent.
    ik ben zelf 16 dus het scheelt 2 jaar dus ik kan me best inleven in de teksten. maar ik snap ook wel dat een kind van 13 zo iets heeft van ja dit is niet waarom ik fan ben geworden.

    Oh..keej..
    Nouja, als je dat hebt, ben je ook niet echt fan xD
    Maarja. Het ligt niet echt aan hun leeftijd, maar gewoon aan de teksten. Het zal ook waarschijnlijk zijn dat, als Bill ouder word, dat hij dan ook realiseert wat hij allemaal al heeft meegemaakt, en dat zal hij dan waarschijnlijk weer terug stoppen in zijn teksten.. Dat maakt het ook realistisch, en rakend, want je vind jezelf gewoon terug in zijn teksten. In zijn ervaring. [Chaja word volwassen mensen xD (notthatanybodycares:X)]


    all I want for christmas is a girlfriend

    billcoolio, dat vind ik wel goed gezegt :D

    Als hij ze heeft geschreven en hij heeft het gevoel er nog steeds bij, kan hij dat ook overbrengen, dus ik denk dat hij dat nog steeds kan hoor;)

    XxX Doo


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ik denk van wel ze!:O
    Ivy x.