• Mijn Broer!!!
    Of andersom.. is maar hoe je het bekijkt..x']
    Aleen zou mijn broer 1000x in Gustav passen x']
    Like,. mijn broer is zo MAGER,, HE!!
    maar even sirieus, dat is egt zo he ;o
    Mijn vriendin zat tussen mijn foto's op de pc te snuffelen. en ik ben nog niet aan toe geweest alles uit te zoeken,, en ik heb zoon tik dat ik als ik wat zie, het meteen op sla.. dus toevallug ook foto van gustav.. en toen zij mijn vriendin dus, dat hij heel erg op mijn broer leek.. en tone ging ik eens goed kijken ,en toen had ze nog gelijk ook o.o
    en toen moest ik laggen..
    en nu noemt mijn boer Gustav2 ><


    Dunno ><

    show a pic :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    show a pic :'D

    like, dat wil ik wel.. maar heb dus geen foto van mijn broerda >< en ik wouw die zo net maken, en toen ging mijn broer mij bekogelen, met sokken o.o


    Dunno ><

    nouja zeg ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)
    like, dat wil ik wel.. maar heb dus geen foto van mijn broerda >< en ik wouw die zo net maken, en toen ging mijn broer mij bekogelen, met sokken o.o


    waha egt grappig dat ken ik wel ik ging eerst met koekjes naar mn broer gooie in de trein en toen gooide hiji terug en toen hadde we een koekjesgevegtxD egt lol
    mara je moet stiekem een foto van je broer maken


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    (...)

    waha egt grappig dat ken ik wel ik ging eerst met koekjes naar mn broer gooie in de trein en toen gooide hiji terug en toen hadde we een koekjesgevegtxD egt lol
    mara je moet stiekem een foto van je broer maken


    uhh bass,, wat heeft dat met gustav temaken:PxD


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    (...)

    uhh bass,, wat heeft dat met gustav temaken:PxD

    Nhada..
    en wat ji zeg nu ook niet><
    En, like! weet je,. ik gong zo vanagt footo proberen te maken, laat die kneuis me sgikken.. ik wouw zo net klikken, zegt hij zo Boe!!
    En dat was zooo eng ;o


    Dunno ><

    cool. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.