• En het is Perfect duet van Ed Sheeran en Beyoncé!



    Wat vinden jullie ervan?

    Wat vinden jullie ervan?

    45.5% (10 stemmen)
     
    Blegh.

    36.4% (8 stemmen)
     
    mhah, gaat wel

    18.2% (4 stemmen)
     
    Heel mooi!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik vind hem wel mooi ja. c:
    Moet er wel even aan wennen toen ik hem voor het eerst hoorde. Een duet tussen Ed & Beyoncé had ik namelijk niet verwacht.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ben persoonlijk niet echt een fan. Vooral omdat ze het tempo hebben aangepast aan Beyoncé wat in het eerste deel de sfeer wat "verpest" en eigenlijk niet echt bij Ed Sheeran's stem past. Dan heb ik liever de versie met Andrea Bocelli, aangezien dat echt meer een liedje op zichzelf is.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2018 - 18:45 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik vind perfect mooi maar het duet met Beyoncé dus echt niet


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik ben nu een beetje uitgekeken op 'Perfect'


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Ik ben over het algemeen sowieso geen fan van Ed Sheeran, dus dit vind ik ook niet echt wow :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik vind hem geweldig!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Dunkirk schreef:
    Ik ben over het algemeen sowieso geen fan van Ed Sheeran, dus dit vind ik ook niet echt wow :'D


    Nee ik eerst ook niet, maar dit viel mij echt op!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Nah, vind Beyonce 10 x niks. Maar los daarvan is het altijd superleuk om een nummer voor het eerst te horen en te weten dat het nummer speciaal voor je gaat worden.


    ars moriendi

    Persoonlijk vind ik de versie met Andrea Bocelli mooier. Dat komt vooral door de stem van Bocelli die fenomenaal is.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Ik vond hem eerlijk gezegd tegenvallen.. Had hem al eerder gehoord, maar vind het niet zo goed passen..
    Waar ik wel op hoop is een samenwerking met Ed en Mendez haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Het nummer zelf vind ik echt wauw, maar de versie met Beyoncé valt wat tegen voor mij. Ik heb nog het liefst gewoon het originele nummer.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Het nummer zelf vind ik echt wauw, maar de versie met Beyoncé valt wat tegen voor mij. Ik heb nog het liefst gewoon het originele nummer.

    Ja, dit dus


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis