• Heeee :D
    Gaan er nog mensen naar de volgende concerten:

    23 Januari 2009 - Enter Shikari
    7 Februari 2009 - Mindless Self Indulgence [Zonder BMTH dus ==']
    28 Februari 2009 - The Rasmus


    Waaaaant, dan kunnen we samen een feestje bouwen. :D Enzo, en dan herkennen we elkaar vaaaast wel, want mijn zusje is toch niet te missen. Btu daar kom ik dan nog wel op terug

    Enter en Rasmus zijn btw in the melkweg in a'dam. MSI in paradiso a'dam.

    nee (huil)

    jammer genoeg niet :'(


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Nope,
    Nope,
    éééén..
    Nope :D

    Ik dus niet :(
    Maar ik mag dus naar An Cafe in Keulen 31 maart een zaterdag ^^
    ALS iemand meegaat -_-" anders mag ik dus niet (huil)

    mijn enge ex-mentor gaat naar The Rasmus :'D ik moest moeite doen niet te lachen toen hij zei dat hij ze leuk vond x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik zou best naar The Rasmus willen, maar aangezien mijn moeder het niet leuk vond toen ze hoorde dat ik mijn kranten van mijn krantenwijk in de hondendumpprullenbak had gegooid, vond ze dat ik de komende maanden maar even nergens naartoe mocht gaan.

    Dag concert.


    rules don't stop me

    Awh nee, ik mocht niet naja ik wou graag naar BMTH Maar die zijn er niet meer =='


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nou T.T
    @ Redemption
    sniek weg ofzo :P
    [/slechte invloed]

    Come on, deze concerten worden vet :D

    Neen. Amsterdam is een beetje ver voor me. Maar heel veel plezier!! =D


    It's all for you, my butterfly.

    Awh nee, ik mocht niet naja ik wou graag naar BMTH Maar die zijn er niet meer =='

    Ja ik was ZO BOOS toen ik hoorde dat ze helemala niet kwamen

    Echt van GODVERDOMME HEB IK DAAR DAT KUTKAARTJE VOOR NIETS GEKOCHT?
    But oke, MSI zelf is ook wel leuk.
    Alleen balen dat er waarschijnlijk maar 2 bandleden meekomen omdat er 1 zwanger is, the one i would like to see, en nog eentje wat anders heeft.

    :') But ze zijn sowieso wel dope, daar niet van. En 't wordt wel leuk met de mensen.
    Maar ik was wel boos -fluit-

    nee maar 1 maart wel naar pink=D


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Neen


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nee [/lekker origineel--']
    Ik ken ze niet eens x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zag Enter Shikari vorig jaar op Werchter. En ik vond ze een beetje tegenvallen. En ik ga niet naar één van die concerten. (:
    Veel plezier alvast!

    (...)
    Ja ik was ZO BOOS toen ik hoorde dat ze helemala niet kwamen

    Echt van GODVERDOMME HEB IK DAAR DAT KUTKAARTJE VOOR NIETS GEKOCHT?
    But oke, MSI zelf is ook wel leuk.
    Alleen balen dat er waarschijnlijk maar 2 bandleden meekomen omdat er 1 zwanger is, the one i would like to see, en nog eentje wat anders heeft.

    :') But ze zijn sowieso wel dope, daar niet van. En 't wordt wel leuk met de mensen.
    Maar ik was wel boos -fluit-

    Ja dat is echt zo lullig! Ook kut dat die leden die je dan graag wil zien er ook niet zijn --' Naja het is echt kut dat BMTH niet komt anders was ik ook wel gekomen denk ik :'D
    Naja veel plezier hé!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    mijn enge ex-mentor gaat naar The Rasmus :'D ik moest moeite doen niet te lachen toen hij zei dat hij ze leuk vond x3

    eh O.o
    Moet ik hem slaan alsik hem zie?:P Kunnen we doen alsof we een 'pit' starten x'D