• Die hb ik ..een soort van ><
    Wnt ik kan like heel slecht tegen alleen zijn omdak al heel snel het gevoel krijg of er iemand dan naar mij kijkt fseu ..Echt fuking raar duss maar dan doek altijd net of er dan nog iemand of meer iemanden bij zijn en voor mij lijkt dat best wel echt eigenlijk O.o Wnt like ,,Ik zie niet echt iemand fseu ,,maar in mijn gedachten siek diegene wel lopen en sitten ensue ,en vaak zijn dat dezelfde mensjes duss dat zijn mij goeie vriendjes =D
    Maar like,, Voor mij is het normaal fseu dat als ik alleen ben ik dan het gevoel heb dat er toch iemand bij mij is die mij beschermt enseu,, maar daarnaast heb ik ook het gevoel of iemand naar mij kijkt en mij wil vermoorden fseu ,,en nu vink meself raar O.o


    Crack a bottle

    dude..

    welcome to the club

    en waarom maken we het niet over ? xD
    ik wil weer vriendjes sijn xd


    We can only learn to love by loving.

    ik ook & hij noemt jake :d


    I see sunset in your eyes

    Dat heb ik ook!!!
    Ik heb somms dat er iemand door mijn ram kijkt.
    Ik had eens het gevoel dat er een hand mijn nek streelde


    death to the one at the end of the serenade.

    Dude, ik praat tegen denkbeeldige personen en het was eens. Ik d8 dat ik aleen was en ik was aan het praten en toen kwam mijn broer af. Stond ik daar mooi voor schut.

    jaa ik praat ook altijd hardop tegen hun O.o
    maar als ik bijv in bed lig dan vind ik altijd dat er iemand dan bij mij licht en dan doek net of ik gwn tegen die iemand aankruip fseu wat voor de rest er dan uitziet alsof ik heel raar lig maar voor mij voelt het wel normaal ><
    Maar like ,,Ik heb een paar vriendjes die altijd komen X'] maark ga hun namen eve niet seggen :$
    Wnt het sijn alleen maar jongens>< X']
    maar hun praten engels O.o Serieus en dan moek altijd engels trug praten x]


    Crack a bottle

    ik denk dat het normaal is want ik doe het ook :Y)

    en hoe oud ben ik? (A)
    de meeste vrienden van mij zijn zwon 15/14 dus kben ook niet egt kinderagtig fzo ;]

    enne ik praat niet hardop :X ik gewoon in mn hoofd^^


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    ^^ ik heb een meisje die langs komt Fairy xD

    en die is heel leif..

    wnt die geeft mij altijd een nachtkusje
    en dan gaat se op mijn voeteneind zitten zingen totdat ik in slaap valt.


    We can only learn to love by loving.

    Haha x'd
    Nouhou je wilt niet weten wat ik allemaal in mijn hoofd heb zitten van vrienden :Y):9~


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    jaa ik praat ook altijd hardop tegen hun O.o
    maar als ik bijv in bed lig dan vind ik altijd dat er iemand dan bij mij licht en dan doek net of ik gwn tegen die iemand aankruip fseu wat voor de rest er dan uitziet alsof ik heel raar lig maar voor mij voelt het wel normaal ><
    Maar like ,,Ik heb een paar vriendjes die altijd komen X'] maark ga hun namen eve niet seggen :$
    Wnt het sijn alleen maar jongens>< X']
    maar hun praten engels O.o Serieus en dan moek altijd engels trug praten x]


    Over dat tegen "nix"^^ aankruipen, das best vertrouwd weetje als ik nachtmerrie's heb dan helpt dat wel ><

    Over dat ze engels praten, [/O_ø jij lijkt op mij en dat is eng!] dat had ik VROEGER ook!, maaar nu praten ze gewoon like nederlands >< damn dit is weird^^


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    De mensen in dit topic worden gek :'D

    Ik heb niet echt een denkbeeldige vriend, maar een denkbeeldig dier.
    Mijn roos vliegend varken, genaamd BoB.


    It's all for you, my butterfly.

    De mensen in dit topic worden gek :'D
    je zou het haast gaan denken hè :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Agh, ik heb een hele vriendengroep. F.R.E.D. :]

    ik heb een jaar geleden afscheid genomen van mijn denkbeeldige vriend (Carlo), ben nu eigenlijk liever alleen, of samen met de kat.


    I am an idiot, I move.

    Ik voel me assosiaal want ik heb geen denkbeeldig vriendje, maar like I care! Ik heb echte vrienden :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson