• Hee!

    Ik ben nu ongeveer een weekje ziek. Voorhoofdholte ontsteking. Dus ik mag voorlopig niet naar school.

    Maar morgen hebben wij, ons groepje van een project de presentatie. Het is iets waar we heel lang voor gewerkt hebben. Maar ik kan daar dus niet bij zijn. Dus moeten ze het zonder mij en nog een ander meisje doen.

    Een meisje is nu dus boos op mij. Ze vind dat ik hun in de steek laat.

    Vinden jullie dit ook? Dat ik hun in de steek laat?

    Btw, dat andere meisje, heeft nog nooit geholpen. Die is altijd ziek, of weg.


    Tears falling down because you break my heart...

    je laat ze niet in de steek,
    jij kan er toch niks aan doen dat je niet naar school mag?? jij kan er toch niks aan doen dat je voorhoofdholte ontsteking heb??
    ik vind dat ze maar hun mond moeten houden, want je kan hier niks aan doen,


    Nvt

    Nee ik vind dat jij ze niet in de steek laat.

    Ze moeten maar eens accepteren dat jij ziek ben en niet naar school mag! Toch?


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Neen, jij laat ze niet in de steek, wat kan je er nu aandoen dat je ziek bent?

    Jij kan er niks aan doen dat je nu ziek bent, en eigelijk vind ik dat je vriendinnen dat moeten begrijpen. een voorhoofdholte ontsteking is ook niet niks.


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Nee ik vind dat jij ze niet in de steek laat.

    Ze moeten maar eens accepteren dat jij ziek ben en niet naar school mag! Toch?



    Daar heeft dat ene meisje zeker nog niet van gehoord...:X


    Tears falling down because you break my heart...

    Ik vind dat dus echt dikke bullshit. Waarom maken mensen nou weer ruzie om zo'n stom iets? Jij kunt er niets aan doen dan je ziek bent. En daar mee uit! Ze moeten het maar gewoon accepteren. En bovendien ik neem aan dat jij ook hebt geholpen met die presentatie en daar mogen ze best blij om zijn, want dat andere meisje heeft hélemaal niets gedaan...


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Ik vind dat dus echt dikke bullshit. Waarom maken mensen nou weer ruzie om zo'n stom iets? Jij kunt er niets aan doen dan je ziek bent. En daar mee uit! Ze moeten het maar gewoon accepteren. En bovendien ik neem aan dat jij ook hebt geholpen met die presentatie en daar mogen ze best blij om zijn, want dat andere meisje heeft hélemaal niets gedaan...


    Uhu, elke donderdag middag zaten we daar in de tussenuren tot 5 uur. En Susanne, dat meisje, was er nooit! o_O


    Tears falling down because you break my heart...

    (...)

    Uhu, elke donderdag middag zaten we daar in de tussenuren tot 5 uur. En Susanne, dat meisje, was er nooit! o_O


    Pff dat zou ik echt niet pikken. Ze profiteert dan gewoon van jullie cijfer. Ik heb echt een hekel aan profiteurs. Ze hebben wel profijt van je cijfer en meestal kunnen ze ook nog zoveel zeiken maar zelf doen ze geen ene fxck...
    Anyway, veel beterschap ^^ was ik vergeten te zeggen in me eerste comment xD


    Your Words They Eat Right Through Me...

    (...)

    Pff dat zou ik echt niet pikken. Ze profiteert dan gewoon van jullie cijfer. Ik heb echt een hekel aan profiteurs. Ze hebben wel profijt van je cijfer en meestal kunnen ze ook nog zoveel zeiken maar zelf doen ze geen ene fxck...
    Anyway, veel beterschap ^^ was ik vergeten te zeggen in me eerste comment xD



    Dankjewel :)
    We hebben het ook tegen haar&de leraar gezegt, maar die doet er niet veel aan. Hij zou er rekening mee houden met het cijfer fso. Nou, dat moet ik nog eerst zien...


    Tears falling down because you break my heart...

    Your welcome (:
    Tsjaa, nou als ik dat zo hoor weet ik het niet hoor... Ik zelf heb dat vaak gehoord en achteraf bleek er nooit iets aan te zijn gedaan. Je weet hoe leraren zijn. Zeiken te veel, maar doen nooit wat...


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Idd...

    We moeten altijd naar hun luisteren, maar luisteren ze naar ons? Nope >.<


    Tears falling down because you break my heart...

    Tuurlijk niet !
    Ziek is ziek en daar kan jij ook niets aan veranderen . Ze zijn gewoon een beetje stressyy en ze denken dat alles fout gaat lopen als jij er niet bij bent want jij kent het helemaal en dat andere meisje misschien niet [/ of heb ik het verkeerd begrepen ]

    Nog veel beterschap .

    Idd...

    We moeten altijd naar hun luisteren, maar luisteren ze naar ons? Nope >.<


    Ja precies! Het zijn gewoon echt een van de vreselijkste wezens die op deze aarde rondhuppelen O_o Ze doen altijd maar alles wat zij willen en nooit wat wij willen. En ze willen nooit toegeven als ze een fout maken. Of als er iets mis gaat is het altijd de schuld van de leerlingen >_<


    Your Words They Eat Right Through Me...

    (...)

    Ja precies! Het zijn gewoon echt een van de vreselijkste wezens die op deze aarde rondhuppelen O_o Ze doen altijd maar alles wat zij willen en nooit wat wij willen. En ze willen nooit toegeven als ze een fout maken. Of als er iets mis gaat is het altijd de schuld van de leerlingen >_<



    Idd! En dan extra veel huiswerk opgeven, omdat we zogenaamd niet goed geluisterd hebben. Of als de leraar 10min. later binnenkomt, en dat de klas dan 10min. moet nablijven >.<


    Tears falling down because you break my heart...

    Tuurlijk niet! Je bent ziek, dan kunnen ze je toch niets kwalijk nemen?!