• Ik zat terug te denken aan de reacti evan Merel op één van mijn stand alones cus ze zei dat ik een boek moest schrijven. Ik kan je zeggen dat het deugd doet om zo iets te horen maar ik ben niet zeker.
    Zou ik over een paar jaar effectief een boek kunnen schrijven??

    Tuurlijk! Waarom niet?
    Proberen kan nooit kwaad he!!


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    Tuurlijk! Waarom niet?
    Proberen kan nooit kwaad he!!

    Gewoon een punt (.) na je zin is ook duidelijk voor mij,hoor.

    (...)
    Gewoon een punt (.) na je zin is ook duidelijk voor mij,hoor.

    Sorry, ik zet gwn graag roeptekens :P .


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    (...)
    Gewoon een punt (.) na je zin is ook duidelijk voor mij,hoor.

    Perfectionistisch kind X']
    LoveU


    Crack a bottle

    (...)
    Perfectionistisch kind X']
    LoveU

    Nu mijn vraag in dit topic beantwoorden.
    LoveU2

    Ik zou het niet weten maar het vereist echt heel wat geduld. Bij mij is in 70 % van de verhalen de inspiratie dood en dan kap ik ermee.
    Je hebt er dus veel geduld voor nodig..


    No growth of the heart is ever a waste

    Doe maar X']
    Als het je lukt gaak hem kopen;)


    Crack a bottle

    Ik denk dat een boek schrijven maar voor een paar mensen is weggelegd. Velen vergissen zich in het werk dat eraan vooraf gaat. Je moet de personages uitdenken, een goede en sterke verhaallijn verzinnen én je moet gemotiveerd blijven. Een goed boek schrijven kost jaren werk.
    Honestly; ik denk niet dat jou het zal gaan lukken. Maar nooit geschoten is altijd mis.


    Bored.

    Heb even een paar stand alones van je gelezen en toegegeven, ze zijn echt mooi!
    Ik heb me nog niet gewaagd aan een van je quizjes van je, dus daar kan ik natuurlijk niet over oordelen, maar als je denkt dat je zelf zoveel kan schrijven zoals een boek, en als het even goed is als je stand alones, dan zit er misschien wel een toekomst voor je in.^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wie niet waagt,wie niet wint =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    er is altijd een proberen waart..
    Toen ik een verhaal had gesgeven, had ik het aan me virnedin laten lezen, die vond het zo goed dat ze het aan haar ouders heeft laten lezen, en die vinden ook dat ik het moest uitgeven. en me moeder kwam er laats ook mee..
    Het is helemaal wat je zelf wil.. ik bedoel maar, ik doen het niet! (denk ik nog) Dus je moet het zelf weten.. als jij weet dat je het kan.. ik bedoel maar. wat kan er miss gaan?


    Honestly; ik denk niet dat jou het zal gaan lukken. Maar nooit geschoten is altijd mis.

    En waarom denk je dat het mij niet zou lukken, schat??

    (...)
    En waarom denk je dat het mij niet zou lukken, schat??

    Omdat ik bang ben dat jij, net zoals vele anderen, verveeld zal gaan raken en niet meer verder zal schrijven.


    Bored.

    (...)
    Omdat ik bang ben dat jij, net zoals vele anderen, verveeld zal gaan raken en niet meer verder zal schrijven.

    Dan zal ik moeten proberen om niet verveeld te raken als ik begin,he. =D

    (...)
    Dan zal ik moeten proberen om niet verveeld te raken als ik begin,he. =D

    Dan wens ik je vreselijk veel succes.


    Bored.