• wij hadden dus vandaag sportdag, maar toen we op school kwamen, bleek dat het was afgelast en we gewoon les hadden.
    Veel uit mijn klas komen van kilometers verder op, en die hadden allemaal hun boeken niet bij zich, ik ook niet trouwens. Dus wij gingen gewoon naar huis. Wat heb je aan een les, zonder boeken. Wie gaat er heen en weer rijden in de stort regen alleen om even boeken te halen? niemand van mijn klas. Wij gingen gewoon lekker 9:15 weer naar huis.
    Dus ik zit nu dus thuis, krijg ik een krabbel op hyves van een klasgenoot;
    Ja, blijkbaar moeten wij 14 uur nablijven! ( We hebben vandaag 7 uur les.)

    Ik heb daar dus zóóó geen zin in.
    Wie heeft ook zo iets gehad?

    Ik niet, basisschool. Maar bij ons wordt het streng in de gaten gehouden. Als je naar buiten wilt kom je langs de concierge. ><
    Wel kut dan voor jou.


    -

    nog nooit :S

    Ik had wel is zoiets, maar aangezien dat GEEN doen is voor die leraren, ging het toch niet door.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Verplaatsing naar school.

    En wat kut. :X
    Waarom moet je dan 14 uur nablijven als je maar 7 uren er niet bent? :X


    Let the Night embrace you

    Wij mogen niet eens naar huis zelfs al hebben we geen boeken mee.


    death to the one at the end of the serenade.

    Meadow schreef:
    Verplaatsing naar school.

    En wat kut. :X
    Waarom moet je dan 14 uur nablijven als je maar 7 uren er niet bent? :X


    Het aantal uren dat je niet aanwezig bent, wordt verdubbeld bij ons,
    Dus... 2 × 7 = 14 =,='

    Wij hebben muziek 1 uur per week
    en omdat het examens zijn was dus vorige week onze laatste les
    ma die leerkracht wou geen les meer geven dus mochten ik en een vriendin een muziekquiz maken
    heb ik fxcking 20 km gefietst heen en terug om bij haar thuis die quiz te maken, dat duurde like 7 uur ofso om die quiz te maken en da te oefenen die presenteren enzo
    en dan blijkt dat die van engels verkeerd geteld heeft en voor onze klas geen luisterexamen heeft gepland en dat die onze les muziek afpakt
    wij, heel de klas ook, waren pist, we gingen in de gang van muziek zitten
    heeft die van engels ons lope zoeke
    5 minuten voor de belm vond ze ons
    moesten we die examen de week erop tijdens ene les wiskunde doen
    en ik en die vriendin+ maxim kregen like 3 uur nablijven omdat het onze idee was ;l


    Don't walk away and leave without a reason.

    Ik heb het nog nooit gehad.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Mogen ze dat wel doen? o.o
    En nee, heb ik nog nooit gehad x]

    zeg gewoon tegen je ouders dat ze een krabbel in je agenda zetten dat je eerder weg mag , wij zijn ook eens eerder weggeweest omdat we zoveel studie hadden en we werden geklikt maar 1 telefoontje en alles was in orde <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Dat mag niet eens:X


    Sharon<3Moos

    Ahaha XD Ik wel =D
    Ik had like, 5 uur tussenuur en de laatste 2 uur bio --' dus ben niet gegaan :Y) had ook niks bij me... en toen moest ik ook nablijven --' samen met 10 andere kinderen maar ja XD

    DarkAndSweet schreef:
    Dat mag niet eens:X
    daar dacht ik idd ook al aan.. :O


    Nvt

    DarkAndSweet schreef:
    Dat mag niet eens:X


    volgens mij doen ze het dan zo, dat je een vierkant rooster krijgt, dan heb ik op z'n minst 2 weken een 4-kant rooster, :'D

    Ik moest een keer like eum 4 uur na blijven XD.

    Wij hebben een hele dikke vrouw die ons les geeft en ze is like 1.10 ofzo ze is hardstikke klein XD.
    En omdat ze zo dik is kan ze de trap niet op en alleen met de lift.
    En wij hadden geen zin in Rekenen dus we gingen naar de lift op de 2de verdieping en een paar jongens gingen de liftdeuren open houden enzo dus iedereen ging er bij staan en na 10 minuten met heel de klas naar beneden gestormd:X
    Na 15 minuten kwam er een gozer die op bokito leek zo boosnaar ons toe en begon te krijsen (N)

    En toen kregen we 4 uur nablijven:P


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!