• Nou, ik merkte dus dat er heel veel mensen zijn die er niet tegen kunnen dat er veel topics over Twilight zijn. Nu kan ik vanalles gaan zeggen, maar het komt er op neer dat ik een mening erover heb.
    Mm, nu is mijn suggestie.
    Net zo als bij Tokio Hotel,
    ook zo verdeeling ding maken, en dat ze dan ook niet bij active topics komen. Ben je daar ook meteen van af :'D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Lieferd,, dat is altijd als er iets 'nieuws' kijk maar, toen die Dvd van th uit kwam.. Nouw ook zooo veeel Topic's daarover,, of toen met Jb.. en dat zal altijd zo blijfen ><

    Inderdaad! Het is een fase ^^ tenminste denk ik dan, maar als het blijft is het wel handig


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Voor Twilight is dat niet nodig. De rage er rond is over op Q. vind ik.

    Ohw, mm, ik begin alleen maar meer fan te worden hoor :'D. Maar dan waarschuw ik jullie alvast even. In November komt deel 2 van twilight uit. Dus dan zijn er weer heel veel topics denk ik :'D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Twilight is gewoon weer een hype die over een paar maanden weer over is. Als je het mij vraagt is dat het niet waard om nog eens een aparte forumindeling te maken.


    Bored.

    Ohw, mm, ik begin alleen maar meer fan te worden hoor :'D. Maar dan waarschuw ik jullie alvast even. In November komt deel 2 van twilight uit. Dus dan zijn er weer heel veel topics denk ik :'D

    Nieuwe maan ofzo. Wel jammer dat het nog zo lang duurt. Maar ik vind wel dat Bella haar rol met wat meer overtuiging moet spelen. Ik mis de 'vlam.' Ze zegt wel dat ze hopeloos verliefd is maar ze straalt het niet uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    laat iedereen zn gangetje gewoon gaan.
    zitten ze te zeuren over die twilight topics?
    gewoon negeren.
    en als je de th topics vervelend vind dan moet je er maar gewoon overheen kijken.

    btw t gaat wel weer over ;)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    laat iedereen zn gangetje gewoon gaan.
    zitten ze te zeuren over die twilight topics?
    gewoon negeren.
    en als je de th topics vervelend vind dan moet je er maar gewoon overheen kijken.

    btw t gaat wel weer over ;)


    dat denk ik ook
    Ik denk dat alleen de echte fans(of hoe je het ook noemen wilt) blijven. Maar dat is meestal zo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    (...)
    Nieuwe maan ofzo. Wel jammer dat het nog zo lang duurt. Maar ik vind wel dat Bella haar rol met wat meer overtuiging moet spelen. Ik mis de 'vlam.' Ze zegt wel dat ze hopeloos verliefd is maar ze straalt het niet uit.
    en haar mond hangt te veel open :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Twilight is gewoon weer een hype die over een paar maanden weer over is. Als je het mij vraagt is dat het niet waard om nog eens een aparte forumindeling te maken.

    inderdaad, en daarnaast is het ene stuk minder dan tokio hotel

    Mm, het is me nu wel duidelijk dat het een hype is ..
    Slotje?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.