• Overal werd gezegd dat die film zo goed was en dit en dat. Ik heb hem gezien, en ik vond er dus echt niets aan. >< Heeft iemand van jullie die al gezien ? ö


    x3.


    Listen to what we're not saying..

    Ja.; Ik heb hem op school gezien. En eerst vond ik hem niet zo goed, Maar meer naar het einde toe vond ik het echt waar een Praachtige film. Hoe die jongen zijn eigen begrafenis in scene zet. Een zielig maar tegelijk ook een praachtig verhaal. x3


    A. ikmisje.

    Heb hem nog nooit gezien om eerlijk te zijn x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb het boek gelezen, en daarna de film gezien.
    Uitstekend verfilmd!
    Maar Wel Creepy >.<
    Ik zou het niet graag voorhebben.


    Groezrock was AWESOME! <3

    Ik heb het boek gelezen, en daarna de film gezien.
    Uitstekend verfilmd!
    Maar Wel Creepy >.<
    Ik zou het niet graag voorhebben.


    Neen, ik ook niet ö Maar, is het boek goed? ö


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    Neen, ik ook niet ö Maar, is het boek goed? ö


    Jha, als je bedoelt beter als de film.
    Laten we zeggen dat het goed verfilmd is, maar dat er een beetje sfeer ontbreekt in de film die er in het boek wel is...


    Groezrock was AWESOME! <3

    Ik vind hem écht geslaagd :)
    En, hij is tenminste ni zo over-drama, maar, meer realiteit. Hij is echt prachtig vind ik ^^


    007

    (...)

    Jha, als je bedoelt beter als de film.
    Laten we zeggen dat het goed verfilmd is, maar dat er een beetje sfeer ontbreekt in de film die er in het boek wel is...


    Hmmm, misschien moet ik het boek maar eens gn lezen, miss vind ik die beter ^^


    Listen to what we're not saying..

    ik vind de film goed gemaakt.
    Het is bij die film niet de bedoeling om zoveel mogelijk kijkers te lokken,het is geen commerciele film over drugs/Liefde/realties...
    Het gaat over een soort van stoornis,en het is de bedoeling om er mensen meer over te vertellen,zodat ze het meer begrijpen...
    Maar veel mensen voelen niets voor dit soort leerrijke films,en I don't blame you (:
    het is enkel omdat mijn broer autisme heeft dat ik ervoor opensta en erin geinteresseerd was en de film dus goed gemaakt vind.


    Ja je hebt gelijk
    mijn broer is ook auttistisch en daarom heb ik veel respect voor die film enzo
    ik vond hem eigelijk best wel goed
    hij is ook gebaseerd op een waar gebeurt verhaal enzo
    s wel erg als je weet waarover het gaat
    trouwens die film heeft echt veel kijkers gelokt of hoe zegt ge da ook
    maar ik respecteer de mening van andere erover wel ieder z'n eige mening é