• Hoe denk jij hierover als je dit hoort en ziet? Ik krijg dan zo'n geweldig gevoel van 'echte Tokio Hotel' zoals we ze hebben leren kennen. Ik weet niet, ik heb er niet echt de woorden voor, maar ik vind het wel ergens speciaal om het weer terug te horen/zien.

    http://www.youtube.com/watch?v=j3aIBrGfVw0&NR=1

    Jij?

    [ bericht aangepast op 4 okt 2009 - 14:43 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ja, dan denk ik aan de zomer en de dagtop5 en da we op Thomas zijn bed zaten, en dat ik BOEM zei en jullie verschoten ^-^ want de TV stond zeer luid.. ^-^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    -Zucht-
    Het allereeste liedje dat ik van hen gehoord heb..

    Wat mis ik die tijden. (huil)


    Let the Night embrace you

    BananaBunny schreef:
    ja, dan denk ik aan de zomer en de dagtop5 en da we op Thomas zijn bed zaten, en dat ik BOEM zei en jullie verschoten ^-^ want de TV stond zeer luid.. ^-^

    Jullie?
    Alleen jij en ik, niet? Of was Kirsten daarbij?
    Ja ik dacht dat, dat ging ontploffen omdat het soms een bzzz-geluidje maakte! XD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    mooie tijd (: toen was ik nog kinda heel obsessed xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dat het still één van de beste video-clips is die ze hebben. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dat is het enige liedje waarvan ik de versie in het Engels leuker vindt dan de Duitse versie. ^^


    -

    Ik heb dat bij rette mich, was het eerste liedje wat ik van hen hoorde. Vind dat nummer nog altijd iets speciaals hebben, vor mij dan toch


    For once I want to be the car crash.

    Ik blijf dat nummer prachtig vinden (:


    Never run out of reasons to smile...

    (H) Ik zal dat nummer ook nooit beu gehoord hebben.


    Your Butt is Mine!

    Dan denk ik eraan hoe ik ze heb leren kennen, want dat was met Monsoon. En dat ik dan tegen mijn zus zei; "Oh, een Japanse band met een zangeres."
    Maar toen vond ik ze wel meteen leuk.

    Ik snap echt niet waarom iedereen er zo van is -ik mis de oude tokio hotel- het zijn nog altijd gustav,georg,tom&bill hoor. Die er anders uit zien. En van stijl zijn veranderd. Oo' Sommigen-de meeste hier- overdrijven gewoon te hard. [/mijn mening].

    Dan denk ik monsoonsletjes. Nee grapje (': -lacht keihard om dr eigen grap-
    Rond die tijd zat ik op de bank en dacht ik 'Hé, die ken ik (:' Want ik kende Durch den Monsun al. Toen was ik een week in Duitsland. En toen vond ik Durch den Monsun als leuk. En toen vond ik Monsoon al helemaal te gek.
    Met Bill zijn verneukte Engels ;x


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fictional schreef:
    Dan denk ik monsoonsletjes. Nee grapje (': -lacht keihard om dr eigen grap-
    Rond die tijd zat ik op de bank en dacht ik 'Hé, die ken ik (:' Want ik kende Durch den Monsun al. Toen was ik een week in Duitsland. En toen vond ik Durch den Monsun als leuk. En toen vond ik Monsoon al helemaal te gek.
    Met Bill zijn verneukte Engels ;x

    Dat was zo leuk, hé!

    Broadway schreef:
    (...)
    Dat was zo leuk, hé!
    Ik vond um grappig (nerd)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fictional schreef:
    (...)Ik vond um grappig (nerd)

    Ik vond het wel wat hebben! Ik heb toen ooit eens een vet mooie versie van Monsoon gevonden live, even kijken of ik hem kan vinden! :'D