• Quizlet, ik ben er nog niet uit.Waarom mensen daar belang bij hebben om zich helemaal bloot te stellen voor heel Q, misschien snap ik dat gewoon niet. MAar waarom zou je heel quizlet vertellen dat je mishandeld word door je ouders.

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Naja, sommige dingen vertellen ze gewoon omdat ze willen weten hoe anderen ermee omgaan. Maar als het echt een héél erg persoonlyk iets is, en ze willen het tóch kwyt aan iemand, kunnen ze het beter niet in een topic zetten maar gewoon aan iemand vertellen die ze vertrouwen. En die ze waarschynlyk ook wat raad kan geven.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    misschien, omdat je dat in het echt niet durft te vertellen én toch je hart wilt luchten? ofzo denk ik.

    xX

    Wat zij zegt.
    Maar ik leg me ook niet meer helemaal bloot.


    You move me ......... Kurt

    (...)
    Dat is waar, maar dan vraag ik me nog iets af, waarom niet een persoon. waarom meteen Heel quizlet. Dan zit je er of niet mee, of je zoekt aandacht, en me nou niet vermoorden maar zo denk ik erover.


    tsja.. ik geef je ergens wel gelijk hoor =) maybe zoeken ze idd aandacht.. ik zou het zowiezo niet doen.. ik heb een goeie vriendin daarvoor als ik problemen heb enzo.. maar miss hebben hun die niet?


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    @RockxCandy.
    Vriendloosheid komt helaas nog voor in veel landen.
    En trouwens, wat xGUITAR ook zegt, om te kijken hoe anderen ermee omgaan.


    You move me ......... Kurt